ترنمترنم، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ترنم بهارم

تولد رها

1392/6/13 12:21
نویسنده : لیلا
2,895 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

وقتی به دنیا آمدی خداوند با تمام عظمتش به زمین لبخند زد

و بهار را به یمن حضورت به ما بخشید

رها كوچولو ،‌عسل خاله ، تولدت مبارک

 

 

 

 

تولد رها ، با يكماه تاخير برگزار شد. عسل خاله ، توي اين يك سال، 6 تا دندون درآورده ، راه مي‌ره و كلماتي مثل بابا ، مامان ، دد رو بيان مي‌كنه و البته به ترنم مي‌گه ننو .

رها كوچولوي ما كمي شيطون و البته بسسسيار شيرينه.

 شب تولدش هم اولش خوب بود و مي‌خنديد ،‌ولي ديگه آخرش خسته شده بود و خوابش ميومد ، شروع كرد به نق زدن. با هر ترفندي بود مراسم كيك و ... برگزار شد و عكسها انداخته شد.

 

 

 

و اما قسمت خوشمزه ماجرا   قابل توجه  مامانِ آینده یه فسقـِــلی نیشخند 675620_JC_ghey.gif

چيز كيك با تزئين ژله آكواريومي ، فينگر چيكن ، نان قيفي با سالاد الويه ، ماكاروني ، حليم بادمجان ، ساندويچ كالباس و بوراني بادمجان. اينم عكس كلي از ميز غذا.

 

 

 

 

 گيفت هم شامل ست گردنبند و آئينه براي دخترها و ماشين و جاسوئيچي براي پسرها بود.

 

 

 

عكسهايي كه به عنوان يادگاري به خانواده‌ها داده شد.

 

 

 

و اينا هم تنها عكسهايي كه اين وروجك آروم نشست و خراب نشدن.

 

 

 

 

 

عزيز خاله ، رها كوچولو ، ان شاا... هميشه سالم و سرحال زير سايه بابا و مامان گلت ، لبخند روي لبهاي قشنگت باشه .

 

 

پي نوشت : هنوز در پي تداركات تولد ترنم هستيم. اين روزها خیلی سرم شلوغه و البته خسته شدم حسابی. 

حالا با اين همه خستگي ، يه شب گل دختر ناراحته  ازش مي‌پرسم : چي شده ؟؟

مي‌گه : من براي تولدم ذوق ندارم !!!!!

مي‌گم : چرا خوب ؟؟؟؟

مي‌گه : من دوست دارم تولد توي تالار باشه. 

بابايي : 693919_smileyhug.gif

من :

ترنم :

حالا شما باشيد ، بعد از اين همه تلاش و زحمت با اين حرف چه شكلي مي‌شيد؟؟؟ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان نفس طلایی
14 شهریور 92 14:13
سلام تولد رها خوانم مبارک ... عزیزم ترنم هم حسابی در تدارک یه جشن بزرگه هاااا... اگه تو تالار شد ما هم میایم
کاش یه ذره از غذاها بنویسی مثلا نان قیفی با الویه چه طوری درست شده؟ یا چیز کیک با ژله ؟


عزيزم دلم ممنون از لطفت . چشم ، در اولين فرصت دستورات غذايي رو مي‌زارم.
عاطفه
14 شهریور 92 18:25
بابا مایه دارا !!!!!
چه تولدی بوده تولد رها خوشگله ! چه خوراکی هایی خوش به حالتون اون قیفی الویه ها رو از کجا آوردید دیگه !!!
خدارو شکر حامله نیستم وگرنه بچه ام الان افتاده بوده و خونش گردن شما بود!
بایدم بچه تولد تو تالار بخواد تولد اون فسقلی اینجور بوده باید تولد اینکه دوبرابرش تالار باشه دیگه ! خوب گفته ! حالا هی برو زحمت بکش تدارک ببین


خدا رو شكر عاطفه جون كه باردار نبودي. اگه ترنم چند تا طرفدار مثل تو داشته باشه كه ديگه كلاه من بيچاره پس معركه است.
مامان کوروش
14 شهریور 92 19:17
سلام عزیزم خسته نباشی تولد رها جون رو تبریک میگم امیدوارم همیشه شاد باشه
لیلا جون من اگه بودم با این حرف ترنم گلم فقط اینجوری میشدم


آخه ليلا جون جاي من نيستي كه ، آخه آدم بعد از اين همه زحمت با شنيدن اين حرف بايد بخنده؟؟؟؟ خداييش نبايد اين شكلي بشه؟؟
رضوان مامان رادین
15 شهریور 92 22:48
وووووووواااااااای عسل خاله رها جون تولدت مبارک.......دلم براش تنگ شده...وروجک کوچولوووو


ممنون رضوان جون.
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 شهریور 92 0:23
اصصصصصصصصصصصلا من متوجه نشدم منظورت از مامان آینده یه فسقلی، من بودم خیییییییلی خندیدم، اون آیکونه جلوی ِ اسم ِِ من داره با انگشت هااش چیکار میکنه؟! میگه: ایشششششش ؟

کللللی خندیدم، همسری گفت چی شده؟! نشونش دادم...

به بههههههههههههه، مبارکههههههههههههه چه باحال شده همه چیز....

اووووووووم... چه تولد خوشمزه ای نوش جونتون

ای جااااااااااااان، ترنم جونو بااااااااااش... تالاررررررر...

چشمم روشن!

اون آیکون ِ آتیشه جلو اسم ِ شما هم خیییییییلی باحال بود....

لیلا جون، همیشه از خوندن نوشته هات و آیکون هایی که میذاری، خوشم میاد و کیفور میشم. حالا هر ساعتی از شبانه روز که میام.


منظورم كه اصصصصصصلا شما نبودي كه.منظور اون آيكونه دقيقا همينه.آيكون آتيش هم دقيقا همون حس من در اون لحظه بود خوب شماخيلي لطف داري عزيزم.
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 شهریور 92 0:25
چه همش ، چه ته دیگ سیب زمینی ِ ماکارونی...


مامان پارسا
16 شهریور 92 10:28
رها جون تولدت مبارك منتظر عكس هاي تولد ترنم جون توي تالاريم


ممنون عزيزم. حتما زود آپ مي‌كنيم اما نه با عكس تالار.
مامان پارسا و پوریا
16 شهریور 92 15:07
تولد رها خانوم مبارک
میدونی بعد گفتن اون حرف من چه شکلی میشدم؟!
این شکلی
و صد البته(آدمک فریاد نبود که بگم، خودت تصور کن )


خيالت راحت من خودم عملي انجامش دادم ( فرياد رو مي‌گم ها )
مامان تارا
16 شهریور 92 18:58
تولد رهای خوشگل و ناز هم مبارک باشه


مرسي گلم.
مامان رقیه
30 شهریور 92 11:52




niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهارم می باشد