ترنمترنم، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ترنم بهارم

تداركات جشن تولد

1392/6/4 22:53
نویسنده : لیلا
3,916 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

اين چند وقت خيلي سرم شلوغه. با اينكه تولد ترنم 30 شهريوره ولي به دلايلي بايد مراسم تولد رو دو هفته زودتر برگزار كنيم يعني 14 شهريور .

براي تولد ، تم دختر توت فرنگي رو انتخاب كردم. با اينكه پيدا كردن وسايل تم تولد توي اراك سخته و شايد بهتر باشه بگم كه ناممكنه، با اين حال يكي از همكارام كه برادرش جديدا داره تهران اين كار رو انجام مي‌ده يكسري سفارش رو قبول كرد.

فكر كن بيشتر مغازه‌ها كه مخصوص وسايل تولده مي‌رم و مي‌پرسم از تم تولد توت فرنگي چي دارين؟ ‌طرف با تعجب مي‌گه "  تم چيه ؟ "  

اونوقته كه من از خستگي و عصبانيت اين شكلي مي‌شم

ديگه تصميم گرفتم  يكسري وسايل رو با جستجويي كه توي اينترنت داشتم ، خودم تهيه ‌كنم.

خلاصه هر بعد از ظهر در حال خريديم و وقتي به خونه برمي‌گرديم ،‌خانوادگي مشغول تهيه تم تولد هستيم.

خوب تدارك ديدن براي 110 تا مهمون سخته و كلي وقت آدم رو مي‌گيره. تازه يه جور عصرونه هست كه خميرش رو هم بايد خودم بپزم.

بنا بر تصميمات اتخاذ شده مراسم در خونه مامان جون ( مامان خودم ) برگزار مي‌شه .

خريد لباس براي اين تم هم خيلي سخته و تا الان كه چيزي مرتبط با توت فرنگي پيدا نكردم ، نه كه نباشه ، هست . ولي همه براي بچه‌هاي 1 تا 5 ساله و تا به 6 سال مي‌رسن ديگه لباسهاي خوشگل و فانتزيشون سايز بزرگتر نداره و مي‌موني چي انتخاب كني.

ديگه مجبورم بين چيزهايي كه هست بالاخره يكي انتخاب كنم ، هر چند ربطي هم به تم نداشته باشه.

ترنم هم كه اين روزا كلا رو ابرهاست .

 

راستی تولد رها هم روز جمعه هشتم شهریوره.  با اینکه تولدش نهم مرداد بود ، چون توی ماه رمضون بود کمی مراسم رو عقب انداختن و این هفته تولد جیگر خاله ، رها کوچولوست.

دوستای گلم میام با یک عالمه خبر از تولد رها و ترنم......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مامان رقیه
5 شهریور 92 10:35
سلاملیکم
110 نفر؟؟؟؟ کل اراکو قراره دعوت کنی اونوقت؟؟؟؟؟
بعدشم عصرونه بپزی خودت؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تبریک از ته دل منو بهش بگو به خاطر اینکه رو ابراست


چه كنم خواهر . حالا كلي از ليست خط خوردن. اونوقتش هم مامان هنرمند اينه ديگه ( ستاد افزايش اعتماد به نفس )
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 شهریور 92 11:05
خوشگل خانم تولدت مبارک منتظر اون روز قشنگم



ممنون عزيز دلم.
رضوان مامان رادین
5 شهریور 92 11:58
لیلا خانوم...منظورت اینه که تو میخوایی 110 نفر مهمون واسه تولد ترنم دعوت کنی اونوقت ما جزو اون 110 نفر نیستیم؟؟؟؟اگه چیزی از این تم میخوایی...میخواییی اینجا بگردم ببینیم پیدا میکنم


عزيزم من كه شما رو اول همه دعوت كردم. مرسي گلم خودم دارم يه كارهايي مي‌كنم.
مامان کوروش
5 شهریور 92 13:40
سلام لیلا جون خوبی عزیم
تولد گل دخترمون مبارک امیدوارم همیشه شاد و خندان باشی ترنم گلم


ممنون از دعاي قشنگت مهربونم.
مامان کوروش
5 شهریور 92 13:41
میگما خوب یه تم انتخاب میکردی که باشه وسایلش هرچند اراک دیگه چیزی نگم فکر کنم بهتر باشه
از حالا بهت میگم خسته نباشی انشالله همه چیز به خوبی برگزار بشه و خاطره خوبی واستون باقی بمونه منتظر عکسها هستیم


ديگه خودت اوضاع اينجا رو مي‌دوني كه. اي بابا ليلا جون فرقي نمي‌كنه، جز انگري برد ديگه هيچي نمي‌شه پيدا كرد.
مهتاب
5 شهریور 92 17:41
سلام لیلا جونم دلم کلی برات تنگ شده دوست دارم بوسسسسسسس


ما هم خيلي دلمون براتون تنگ شده بود عزززيزززززم.
مهتاب
5 شهریور 92 17:44
حال وهوای خونه ما مشابه خونه شماست دخملی هی این میخواد برای تولد هی اون میخواد
یک تولد نیمه شعبان گرفتیم . یکی فردا قرار براش بگیریم . یکی وقتی رفت مدرسه چون بقول خودش دوست داره پراز بچه باشه تولدش
ما فقط دوتا بچه بیشتر توی فامیل نداریم
حالا فکر کن مادرجون وعموهای چقدر باید کادو بگیرن



چه مي‌شه كرد . بچه‌ها هم كه دلشون به اين چيزا خوشه . ما مامانا هم كه بدمون نمياد.
مهتاب
5 شهریور 92 17:48
اینروزها مشغول آماده کردن اتاقش وسایل مدرسه.....
ببخشید کم آپ میکنم کمی کمر درد دارم نمیتونم زیاد پای نت بشینم . فرصت کنم حتما میام پیشت گل دختر نازت ببوسسسسسسسسسس عکسهای ترنم خیلی ناز شده امیدوارم دیگه احتیاج به عینک نداشته باشه تبلی چشمش خوب شد؟


خدا بد نده عزيزم. ان شاا... هميشه سالم باشي ماماني گل. فعلا كه چشمهاشو مي‌بنده تا ببينيم چي مي‌شه.
عاطفه
5 شهریور 92 23:53
میگم یهو براش نامزدی بگیر دیگه ! بعد بگو داماد 16-17 سال دیگه میاد واقعا" ترکوندی ! خدا رو شکر اونجا تم و این چیزا نیست ! کولاک میکردی وگرنه ! آفرین آفرین


براي نامزدي و اين حرفها كه كل شهر رو خبر مي‌كنم. خوب من چكار كنم كه ماشاا... خاله و عمو و عمه و.... داريم در حد تيم ملي.
مامان پارسا
6 شهریور 92 8:31
عزيزم پيشاپيش تولدت مبارك


ممنون نازنين.
الهه مامان یسنا
6 شهریور 92 11:19
سلام عزیزم. خدا قوت تولد گرفتن واسه این تعداد مهمون خیلی سخته. عزیزم اگه کمکی خواستی بگو میدونی که من روزها کلا کار خاصی ندارم. راستی از سایت تیسا گل خیلی چیزارو میتونی اینترنتی سفارش بدی عزیزم. اگه خواستی بگو آدرسش رو برات بذارم.تولد ترنم جون پیش پیش مبارک


ممنون از لطف هميشگي شما همسايه مهربون. مرسي از راهنماييهاي خوبت گلم. حتما اگر كار داشتم مزاحمت ميشم. مثل هميشه.
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 شهریور 92 13:24
مامان منتظرم


عزيزم ايميلت رو برام بزار تا عكس رو برات بفرستم.
مامان اینده یه فسقلی
7 شهریور 92 0:06
وااای لیلا جون، از دست شما با این نوشته ها و شکلک های بامزه ای که میذاری.
یعنی من مردم از خنده که طرف میگفته: تم چیه؟! و اون شکلک تعجبه
خییییییلی بامزه تعریف میکنین خوووو

110؟!!!!!!!!!! اونوقت به نیت چی؟! پلیس 110 احیانا؟!

پس این روزا حسسسسسابی بوی خوش تولد به استشمام میرسد ، بیصبرااااااانه منتظر دیدن عکس هاییم

ای جان، ترنم جوووونم یه کم از روی اون ابرا بیا پایین و کمک مامان کن


درست زدي به هدف .مهم نيت آدمهاست.ممنون گلم از مهربونيهاي بسسسسسسيار شما.
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 شهریور 92 8:37
خصوصی مامان همین حالا منتظرم


اومدم عزززيزززم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 شهریور 92 8:41
مامان شماره عکس ترنم جون ومثل مامان درسا جون می تونی برام بفرستی


فرستادم گلم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 شهریور 92 11:45
مامان هر چی منتظر شدم عکس نفرستادید هنوز منتظرم ادرس عکس و با کامنت برام بزارید بعدشم تشریف بیارید وبلاگمون


هم عكس گذاشتم ، هم كامنت و هم اومدم وبلاگتون عزيزم.
☆ یاسمین ☆
7 شهریور 92 20:45
این خنده ها برای تعجب تم تولدِ.مامانی،قراره 110 نفر برای تولد بیانماشاله،عروسیه یا تولدامیدوارم تمام وسایلی که لازم داری به راحتی پیدا کنی و انقد این شکلی نشی
ترنم جونم پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم


يكسري از وسايل رو خودم درست كردم. الان ديگه اين شكليم
مامان پارسا و پوریا
9 شهریور 92 2:16
واااااااای!چه خبــــره واقعا حالا پی بردم که گفتی ترنم میگه تو تالار تولد بگیریم یعنی چی؟! با این اوصاف یه شمع باید بردارم دور پارسا بچرخم
ترجیح میدم همون دو مدل غذا و ماکارونی و .... رو درست کنم!!! اونم واسه همون سی چهل نفر!!!!


با وجود بچه كوچيك واقعا سخته. 110 تا مهمون
مامان پارسا و پوریا
9 شهریور 92 2:18
راستی کپ کرده بودم واسه 110 نفر و باقی قضایا! کلا یادم رفت تولدشو تبریک بگم
تولدش هزارتا مبارکـــــــــــ


ممنون عزيزم.
مامان پارسا و پوریا
9 شهریور 92 2:22
راستش هرچی فکر میکنم میبینم واسه تولد پارســـــا تم رو کجای دلم بذارم اونم با این پوریا!!!
اگه یه ساندویچ الویه بدم شاهکار کردم
تازه میخوام جشن تولد هردوشونو با جشن مدرسه پارسا یکی کنم!!!!


مي‌خواي تولد همسري و خودت و... رو هم با اينا يكي كن. البتخ بازم مي گم با وجود بچه كوچولو همينش هم خيلي عاليه. موفق باشي گلم.
❤دو نیمه قلبم❤
9 شهریور 92 12:28
سلام لیلا جان
خوبی؟
ترنم جان خوبه؟
پیشاپیش تولد دختر گلمون مبارک باشه.ببخش چون عکسشو برام نداده بودی نتونستم تو وبم براش پست تبریک بذارم.
امیدوارم تمام وسایل لازم رو پیدا کنی.تم چیه؟
ایشالله یه لباس خوشگل هم براش بگیری و دخترمون بیشر خوشحال شه
ببوس دختر گلمون رو

سلام عزيزم. عكس هم به چشم . ايميلت رو بهم بدي سريع برات مي‌فرستم. تم چيه؟؟؟؟
عاطفه
9 شهریور 92 14:32
آماده شدید ؟ یا هنوز خیلی کارا مونده ؟ بیام کمک ؟ 4 روز بیشتر نمونده ها! چیزی کم وکسر نباشه ؟

(ستاد استرس زایی به میزبان)




خوبه عاطفه جون تو جزء مهمونام نيستي. وگرنه سكته‌ام مي دادي با اين همه روحيه دادن. آخه با يه ميزبان خسته و پر مشغله همچين كاري مي‌كنن آّيا؟؟؟؟؟


مامان پارسا و پوریا
9 شهریور 92 16:38
گل گفتی سالگرد ازدواجم میزنم تنگش که دیگه نکمیل بشه! آخه نیست هر سال سالگرد ازدواجمون جشن مفصل میگیریم


دقيقا عين خودمون ديگه. ما كه هر سال تالار جشن مي‌گيريم و كلي برو و بيا داريم.
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
10 شهریور 92 10:48
سلام لیلا جونم... قبل از تایید کامنت هام، اومدم اینجا اینو بهت بگم که:توی همون سایت که لطف کردی و رفتی، روی کلمه "کلم پلو شیرازی " کلیک کن... خودش میره توی همون دستور مربوطه.
دوستورشو اون سایت گذاشته بود، من درست کردم و فقط عکس غذامو فرستادم.

motherschef.niniweblog.com/post186.php


ممنون عزيزم. در اولين فرصت درست مي‌كنم . نتيجه‌رو بهت اعلام مي‌كنم.
❤دو نیمه قلبم❤
10 شهریور 92 12:49
خصوصی.منتظرما


فرستادم گلم.
مامان نفس طلایی
10 شهریور 92 15:35
سلام عزیزم ممنونم که به ما سر زدی .. تولد دخمل نازت هم مبارک باشه ... ماشالله چقدر مهمون دارین ما هم دعوتیم ایا؟


تشريف بياريد عزيزم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 شهریور 92 15:49
خصوصی عزیزم


اومدم گلم.
مامان کوروش
12 شهریور 92 15:24
سلام لیلا جون خوبی چه اسم قشنگی
ترنم گلم خوبه تولد خوب برگزار شد منتظر عکسها هستیم ها


هنوز كه برگزار نشده كه.
مامان کوروش
12 شهریور 92 15:26
بازم سلام اشتباه نوشتم ببخشید کارهای تولد خوب پیش میره امیدوارم بهتون خوش بگذره 110 نفر انشالله عروسیش


مرسي عزيزم. خدا رو شكر كارها هم خوب پيش مي‌ره.
مامان تارا
12 شهریور 92 19:28
سلام پیشاپیش تولد ترنم خوشگل و باهوشم رو تبریک میگم


ممنون عزيزم.
مامان نفس طلایی
12 شهریور 92 23:57



ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
15 شهریور 92 23:58
خداوند لبخند زد

دختر آفریده شد!

لبخند خدا، "ترنّم جون" روزت مبارک...




مرسسسسسسسسسسي عززززيزززم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهارم می باشد