ترنمترنم، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ترنم بهارم

خريد لوازم التحرير برای کلاس اول دخترم

1392/6/26 10:41
نویسنده : لیلا
10,661 بازدید
اشتراک گذاری

 

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

 

كم كم داريم براي شروع مدارس آماده مي‌شيم.  واي كه نمي‌دونيد توي مغازه‌ها چه خبره. همه در حال  شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز.

براي خريد لوازم‌التحرير بايد سر صف وايسي و قيمت‌ها كه نگم بهتره.....

 البته نمایشگاه پائیزه که برقرار شده قیمتهاش نسبت به مغازه‌ها خیلی بهتره و کلی از لوازم مورد نیاز رو از اونجا خریدیم.

ترنم كه توي هر مغازه كه مي‌رفتيم نمي‌دونست از ذوقش چكار كنه  به محض ديدين يه كيف مي‌گفت همين رو مي‌خوام ، ولي بعدي رو كه مي‌ديد مي‌گفت نه ، اينو مي‌خوام. خلاصه نمي‌دونست چي انتخاب كنه.

ما همچنان در جو دختر توت فرنگي هستيم . ولي متاسفانه كيفي كه عكس دختر توت فرنگي رو داشته باشه و قشنگ هم باشه پيدا نكرديم و مجبور شديم كيف گل دختر رو با طرح كيتي بگيريم.

از روزي كه لوازم‌التحرير رو خريديم روزي حداقل 50 بار اين لوازم از كيف خارج شده و مجدد به كيف برگردانده مي‌شود.  البته توسط ترنم ، فكر نكنيد من ذوق مي‌كنم‌ها. تعجب

پركاربردترين جمله ترنم توي اين روزها اينه كه " چند تا ديگه بخوابم مي‌رم مدرسه؟ "

آقا مي‌خوام اعترافي كنم. من تا زماني كه از دانشگاه هم مي‌خواستم فارغ‌التحصيل بشم براي خريدن لوازم‌التحرير ذوق داشتم و براي اومدن روز اول مدرسه و حتي دانشگاه كلي انتظار مي‌كشيدم. خوب مگه چيه ؟  مشتاق كسب علم بودم ديگه. شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

اینم عکس لوازم التحریر ، کیف ، کفش و روپوش مدرسه گل دختر نازم.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

الهه مامان یسنا
26 شهریور 92 11:12
مبارک باشه عزیزمممممممم.... منم اعتراف کنم وقتی میرم تو لوازم التحریری دیگه نمیتونم بیام بیرون از بس دوست دارم مگه چیه ایشالا همیشه همینجوری ذوق و شوق داشته باشی ترنم جونم


ممنون الهه مهربون. ان شاا.. اين ذوق و شوق رو خيلي زود براي يسنا جون داشته باشي.
رضوان مامان رادین
26 شهریور 92 12:32
مبارررررررررررک باشه عزیز خاله...ایشاا... دانشگاه رفتنت خانوم گل.آی لیلا گفتی منم عااااااشق خرید لوازم التحریرم....منتظرم زودتر رادین مدرسه ای بشه..آخ که چه لذتی داره خرید وسایل مدرسه


عزززيزززم . ان شاا... تو هم چند سال ديگه وقتي براي خريد لوازم التحرير رادين بري ، حسابي خودتو تخليه مي‌كني.
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
26 شهریور 92 12:37
وااای لیلا جونم
از لوازم تحریر نگو که منم قند تو دلم آب میشه وقتی میبینم...

خصوصا مداد رنگی .... خیلی وسوسه انگیزههههه...

اِی جااان... چقدر خوب می تونم حال ترنم جون رو درک کنم... عشق و شور و هیجانشو....

عزیییییزم، گل دخمل... ایشالا همیشه شاد و خندون و ذوق زده ببینمت ....

همش مبارککککککککککککککککککککککککت باشه ترنم بهاری ِ من.


ممنون عزززيزززم. واقعا ماها بيشتر ذوق مي‌كنيم.
مامان تارا
26 شهریور 92 18:44
ای جانم دخملمون کلاس اولی شده

لوازمت مبارکت عسیسم
وایییییییی چه کیف و کفش خوشگلی چقدهم به هم میان مبارکت عزیزم
روپوشش هم ناناسه

خودمونیم بیشتر خودت ذوق میکردی ماهم مامانیم خوووووو میدونیم دیگه

آخخخخخخی روزهای اول مهر ... یادش بخیر سرود همشاگردی سلام یادته


آخخخخخي . واقعا يادش به خير . چقدر دلم براي اون روزا تنگ شده.
خاله شیدا و روشا
27 شهریور 92 19:07
سلام مامان خانومی

ترنم جون هم مثل شیدا کلاس اولی هستش و کلی ذوق و شوق دارن

ترنم خانومی, مبارک باشه,دست مامان و بابای مهربون هم درد نکنه که این وسایل خوشگل رو برای ترنم جون خریدن






به سلامتي كه شيدا جون هم امسال ميره كلاس اول.


مبارك شيدا جون هم باشه . ان شاا... هميشه موفق باشه.
ستاره زمینی
28 شهریور 92 14:42
مبارک باشه عزیز خاله ایشالا خانم دکتر بشی....


مرسي از دعاي خوبتون.
مامان یاسمن و محمد پارسا
28 شهریور 92 15:02
مبارکت باشه عزیزم


ممنون دوست مهربون.
مامان پارسا و پوریا
29 شهریور 92 0:50
مبارکش باشه خانومی انشااله مثل مامانش تا دانشگاه همینطور ذوق داشته باشه
لوازماشم همشون قشنگن. ایشالا به خوبی و خوشی ازشون استفاده کنه
خصوصی داری


ممنون عزيزم. رفتمممممممممممم....
مامان پارسا و پوریا
29 شهریور 92 1:09
جیــــــــــــــغ ســـــــــــــــــوت کفـــــــــــــــــــ هـــــــــــــــورا
لــــــــــــــی لـــــــــــــــی لــــــــــــــی لــــــــــــــی
تولد تولد تولدت مبارک
بجون خودم باید اولین نفر باشم که تولدشو بهش تبریک گفتم! اگه نباشم خودمو دار میزنم! اونم با کش


به خدا اولي . باور كن. نه نه.... خودتو دار نزن.
مامان پارسا و پوریا
29 شهریور 92 1:19
من در همین جا در حضور همه دوستان اعتراف میکنم در محاسباتم یک روز اشتباه کردم
ایشالا فردا


اما از اين نظر اول شدي‌ها .
مامان پارسا و پوریا
30 شهریور 92 0:12
ترنم عزیزم
به یمن آمدنت هزاران ستاره در آسمان دلم خندید
تنها برای تو که اولین و آخرین حکایت بی انتهای دوست داشتن هستی
مینویسم که به یادت هستم
و هزاران شاخه گل مریم را در روز تولدت تقدیمت میکنم
تولدت مبارک
هـــــــــــــــورا
دیگه اولی هستــــــــــــــــــــــم! آره عایــــــا؟!


مرسي عزيزم. اول نشدي ولي براي ما هميشه اولي عززززيززززم.
عاطفه
30 شهریور 92 0:15
چه خبره اینجا !!!! با اینا تا دانشگاه هم میتونه بره ! خوش به حال دوتااییتون شده دیگه ایشالله مبارکش باشه و فارغ التحصیل شدنش


اگه من بودم و كسي جلومو نمي‌گرفت تا نوه نتيجه هم پيش مي‌رفتم و همينجور مي‌خريدم.
مامان پارسا
30 شهریور 92 8:26
مبارك باشه عزيزم وقتي اول مهر مياد من دلم واسه روزهاي مدرسه و بخصوص خريدهاش تنگ ميشه


ما هم دلمون تنگ مي‌شه . يادش به خير .
مامان رقیه
30 شهریور 92 11:51
سلام لیلای مهربونم خوبی؟
جیگرذوق کردنشو عزیزم خوش به حالش بزار هر چی دوست داره بگرده و بخره
مبارکش باشه همه ی خریداش و تو هم خسته ی کارا نباشی عزیزم. دوست خوب نادیده ی من که تو قلبم یه جای مخصوص داری


حالا كه حسابي مي‌گرده و مي‌خره. رقيه جون دل به دل راه داره . ما هم شما رو خيلي دوست داريم.
رضوان مامان رادین
30 شهریور 92 17:00
_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__
تقدیم به ترنم جونم...
تولدت مبارک عزیزم...
امروز دقیقا 6 ساله شدی گلم


مرسي خاله رضوان مهربون .
خاله شیدا و روشا
1 مهر 92 2:39
سلام
تبریک میگم ترنم جون,کلاس اولی شدنت رو
حتما امروز جشن شکوفه هاتون بوده و حسابی بهت خوش گذشته


آره خاله مهربون . مرسي كه به يادمون بودي.
مامان کوروش
1 مهر 92 8:55
ترنم گلم مبارک باشه چقدر همشون خوشگلن انشالله جشن فارغ التحصیلیت رو بگیری عزیزم امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی


مامان کوروش
1 مهر 92 8:55
ترنم جان کلاس اولی شدنت رو بهت تبریک میگم گلم امیدوارم همیشه موفق باشی عزیزم


ممنون عزيز دلم .
مامان نفس طلایی
2 مهر 92 23:18
عزیزم مبارک باشه منم عاااااااااااااااااااااشق لوازم التحریرم و همچنانم برا دانشگاه و اول مهر میرم و خرید می کنم .. دوست د ارم خوب


منم اگه هنوز مي‌رفتم دانشگاه از ترنم بيشتر براي خودم لوازم التحرير مي‌خريدم.
❤دو نیمه قلبم❤
7 مهر 92 0:33
کامنتام کوووووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟


به خدا ايناهاش.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهارم می باشد