ترنمترنم، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ترنم بهارم

كلاس زبان

1392/7/1 12:00
نویسنده : لیلا
1,323 بازدید
اشتراک گذاری

 

شکلک های محدثه جون

 

سلام فرشته كوچولوي ماماني. قربونت برم كه اينقدر مهربون و صبوري.

بالاخره دوره نقاهت تموم شد و آبله مرغان دختر نازنينمون خوب شد . مدير مهدشون مي‌گفت اكثر بچه‌ها تو همون هفته آبله مرغان گرفتن.

ترنم روز اولي كه رفت مهد اومده مي‌گه مامان همه بچه‌ها خال خالي بودن. خاله مي‌گفت خال خالي‌ها اومدن.

بالاخره طلسم شكسته شد و گل دخترمون رو كلاس زبان ثبت نام كرديم. هوراهوراهوراYah

چند روزي درگير اين قضيه بوديم و مدام در حال پرس و جو و تحقيق بودم .

دوست داشتم موسسه شكوه ثبت نامش كنم كه متاسفانه كلاسها فقط صبح برگزار مي‌شد و نمي‌تونستم ببرمش .

 كانون زبان ايران هم  كه رفتم ، گفتن ما 8 سال به بالا رو ثبت نام مي‌كنيم يعني بايد خواندن و نوشتن فارسي رو كاملا بلد باشن. چند تا موسسه ديگه هم به خاطر بد بودن مسير رفت و آمد از ليست خارج شدن.

و اماااااااا موسسه زبان پيشرو انتخاب شد.

جالبه كه بابايي هم توي همون موسسه ثبت نام كرد و هر دو با روزهاي فرد مي‌رن سر كلاس . 

 البته ترنم كلاسش 6:30-5 و بابايي 8-5:30 . تصميم بر اين شد كه ترنم روزهاي شنبه و يكشنبه هم ساعت 6:30 به كلاس نقاشي برهPainter. فعلا كه همين دو تا كلاس رو مي‌ره .

البته كلاس ژيمناستيك و سفال رو هم توي مهد براشون برگزار مي‌كنن.

 ترنم خيلي اصرار به رفتن كلاس باله داره. نمي‌دونم چكار كنم از يه طرف همينجوري هم 4 روز هفته بايد بره سر كلاس و از طرف ديگه هم ماه رمضون نزديكه و منم بايد توان داشته باشم كه از اين كلاس به اون كلاس ببرمش. نمي‌دونم شايدم ثبت نامش كردم........

خودم عاشق اينم كه كلاس موسيقي ببرمش  ولي بازم كمبود وقت مانع ميشه. ايكاش مي‌تونستم بزارمش كلاس پيانو . آخه خيلي كلاس داره.نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

الی مامی آراد
10 تیر 92 8:55
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رايتون نياز دارم
اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون


حتما عزيزم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
10 تیر 92 10:38
افرین به ترنم جونمکه اینقده فعالهئافرین به مامانی مهربون که فکر دختر خوشگلمونه که کلاسهای مختلف بره
عزیزم منم دوست دارم یاسمن کلاس موسیقی بره اما مگه این دختر از من جدا میشه می گه هر جا من برم باید شما هم بیای



منم هنوز ترنم رو موسيقي ثبت نام نكردم . فعلا دارم در موردش فكر مي‌كنم. موندم چكار كنم.
مامان آمیتیس
10 تیر 92 10:59
كلاس زبان كلاس موسيقي كلاس باله سفالگري ماماني ترنم جونم خسته نشه ها ولي بعد تابستون از هر انگشت نازنازم هنر مي باره ها اينم واسه دختر هنرمندم


فعلا كه خودش خيلي راضيه . منم زياد بهش سخت نمي‌گيرم.
مامان آمیتیس
10 تیر 92 11:00
مامان جون اونجا مزرعه بابابزرگ آميتيس از مزارع اطراف شازنده


خيلي جاي سرسبز و قشنگي بود . نمي‌دونم چرا به چشمم آشنا اومد.
مامان آمیتیس
10 تیر 92 11:00
خوشحالم كه ترنم جونم حالش خوب شده


مرسي از محبتت عزيزم.
مامان آمیتیس
10 تیر 92 11:01
راستي ماماني موسسه زبان كيش هم بد نبودا


آره مي دونم ولي چه كنم كه اونم طرف عصرش پر شده بود.
مامان آمیتیس
10 تیر 92 11:02
واسه عزيزم ترنم جونم و هزاران بار


ممنون گلم . براي آميتيس عزيزم.
الهه مامان یسنا
10 تیر 92 11:09
به به پس بالاخره ثبت نامش کردین. چه عالی!!!! وای من از الان نگران بیرون رفتن تو ماه رمضونم و کلاس بردن یسنا و از همه مهمتر سر و کله زدن باهاش


خدا به دادمون برسه. ولي بازم براي اين وروجكا ارزش داره.
مامان پارسا
10 تیر 92 12:01
خدا رو شكر كه حال ترنم جون خوب شده ماماني چه خبره هزار ماشالله به اين همه انرژي


ممنون عزيزم.
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
10 تیر 92 13:48




دیگه کلاسی هست که دوست نداشته باشین ثبت نام کنین ... ؟؟؟؟



این کلاس ها خیلی بد هستن ترنم رو حسسسابی خسته میکنن اما نگران نباش، تو روزهای رمضان، رفت و آمد خیییلی آسونه



و باور نکن که حرفای من همش دروغ بود



+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



چه کنیم دیگه، یهویی حس نوشتن افعال معکوس اومد سراغمون ...

ای جووووووونم به این دخمل هنرمند که همه ی کلاساشو دوست داره، کلاس زبان هم که دیگه عاااااااالی ....



و خدا رو شکر که آبله مرغان دُمـــشو گذاشت رو کولش و رفت ...




اول پيامت رو كه خوندم اولش . وسطاش اونورترش آخرش آخه چرا اينقدر با احساسات من بازي مي‌كني؟؟؟!!! واقعا چرا؟؟؟!!!


مامان امین
10 تیر 92 20:40
لیلا جون باکلاس قربونتون برم یه کم هم به توان بچه توجه کنید لطفاً


به خدا من بي تقصيرم. زبان و نقاشي و باله رو كه خودش دوست داره. ژيميناستيك و سفال هم كه مهده و كلي با بچه ها بهش خوش مي‌گذره . مي‌مونه موسيقي كه
مامان کوروش
11 تیر 92 7:44
سلام عزیزم خوشحالم که ترنم جونم خوب شده عزیزم همیشه شاد باشی و سلامت
پس حسابی دیگه سرت گرم شده با این کلاسها خیلی خوبه کوروش رو من موسیقی ثبت نام کردم دیروز جلسه دومش بود با کلی دلهره و توکل بردمش


چقدر خوب . كدام موسسه؟؟؟؟!!!!
عباس
11 تیر 92 11:32
نذار بچه سواددار بشه حیفه. همه کسانی که به جایی رسیدن مث قاضی وکیل حسابدار.... از علوم انسانی هستن که از معدل زیر 12 هستن و شاگرد اول ها که رشته های فنی و....خوندن همه کارگرن
برای روشنی بیشتر بیا وب من پست ایران رو بخون


ممنون از اظهار نظرتون. وبتون هم باز نشد. آدرس درست نيست.
☆ یاسمین ☆
11 تیر 92 12:36
خدا رو شکر که حال گل دخملمون خوب شدهباریکلا مامانی که به فکر آیندهء ترنم جونی ولی مامانی گل با این همه کلاس،ترنم جون خسته نشه


ممنونم عزيزم. حالا كه خودش خيلي دوست داره . بعدشم من كه هنوز كلاس موسيقي و باله ننوشتمش.
مامان پارسا و پوریا
13 تیر 92 0:09
کدوم آموزشگاه ثبت نامش کردی؟ آخه منم میخوام پارسا رو ثبت نام کنم اما درگیر اسباب کشی هستم و هنوز فرصت نکردم.


موسسه پيشرو عزيزم. اگه تصميم داري ثبت نامش كني عجله كن كلاسها 5 جلسه است كه شروع شدن.
مهتاب
18 تیر 92 16:50
لیلا جونم یواش یواش
اینهمه کلاس گلت اذیت نمیشه
منم دخملیم فرستادم مهد همونجا براشون سفال نقاشی وزبان فوق العاده گذاشتن .
من هنوز تو فکر که مهرماه چطور ساعت هفت صبح بیدارش کنم


اي واي نگو كه منم تو اين زمينه خيلي مشكل دارم. البته من زودتر مي‌رم اداره . اين بيشتر مشكل باباييه.
زبان مادری فردا
14 خرداد 93 1:33
کلاس آموزش زبان برای کودکان زیر شش نه تنها مفید نیست بلکه می تواند مضر هم باشد. از طرف دیگر آموزش انبوهی از لغات به زبان دیگر به کودک که معمولا با فلش کارت انجام می شود هم موجب زبان آموزی نمی گردد. بهترین کار پرورش کودک دوزبانه است. یعنی کودک را از طریق کارتون، سخن گفتن، مربی و کارگاههای مادر و کودک، فقط و فقط در معرض زبان دوم قرار بدهیم تا خود زبان دوم را هم مانند زبان مادری به صورت جذب طبیعی از محیز فرا بگیرد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهارم می باشد