ترنمترنم، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

ترنم بهارم

سفر به مشهد

مي‌گن وقتي آقا خودش بطلبه ، يك دفعه مي‌بيني همچين زمينه براي رفتن به پابوسش برات فراهم مي‌شه كه خودت هم باورت نمي‌شه كه چطوري راهي شدي.   سفر ما هم به مشهد دقيقا همين حالت بود ، بدون هيچ برنامه‌ريزي يكدفعه در يك تصميم ناگهاني راهي مشهد شديم. خيلي سريع همه چيز رو آماده كرديم و همراه مادر جون و بابا حاجي راهي مشهد شديم.   شب اول توي تهران مونديم و روز بعد ، غروب به مشهد رسيديم. چون نزديك رحلت پيامبر و شهادت امام رضا  بود خيلي مشهد شلوغ بود و چند ساعتي زمان برد تا تونستيم هتل پيدا كنيم ،‌البته توي اين زمان كلي به ترنم خوش گذشت و حسابي نذري خورد از نون گرف...
8 دی 1393

سفر شمال

بالاخره بعد از يك ماه تاخير اومديم.  اين چند وقت توي اداره خييييييييلي سرم شلوغ بود و نمي‌تونستم آپ كنم و اينترنت خونه هم كلا تعطيل شده ديگه. اين شد كه ما اومديم با كلي تاخير و اما اين چند وقت همه چيز امن  امان بود. آخرين روز كه ترنم به مدرسه رفت 7 خرداد بود كه فقط سه نفر از بچه‌ها اومده بودن و رسما كلاس اول دختر نازنينم تموم شد. توي پست بعدي ميام با جشن فارغ‌التحيلي كلاس اول چون هنوز عكسها و فيلم جشن به ذستمون نرسيده.  روزها مي‌گذرن طبق روال معمول و ترنم خانم ما كلاس اسكيت مي‌رفت و البته هنوز هم داره مي‌ره كلاس اسكيت.  براي اين چند روز كه تعطيلي بود برنام...
21 خرداد 1393

سفر به شیراز و اصفهان

بازم سال نو همتون مبارک.  ان شاا..که تعطیلات به همتون خوش گذشته باشه. ما که امسال روز اول فروردین همراه گل دخترمون و مامان جون و بابا جون ( بابا و مامان خودم ) و دو تا از عموها به شیراز و اصفهان سفر کردیم. سفرمون از یکم فروردین شروع شد . شب اول شهرضا خوابیدیم و صبح به سمت شیراز حرکت کردیم.     سه روز هم شیراز بودیم . گل دختری که همبازی نداشت اما جاهای دیدنی که می‌رفتیم کلی برای خودش بازی می‌کرد . به خصوص توی پارک آزادی شیراز حسابی بهش خوش گذشت . کلی با وسایل بازی اونجا حال کرد ، حتی همراه مامانی سوار کشتی هم شد. جاهايي كه رفتيم شامل شاه چ...

مسافرتهاي كوتاه اين چند وقت

سلاااااااااااااااااام به دوستاي گلم. این چند وقت جاتون خالی همش به مسافرت بودیم. ببخشید اگر کمی دیر این پست رو می‌زارم. آخه عکسها آماده نبودن و منتظر بودم تا عکسها به دستم برسه.     چهارم ،‌پنجم و ششم بهمن رفتیم اصفهان . بابایی از طرف چند تا شرکت به نمایشگاه بین المللی کشاورزی دعوت شده بود .  ما هم از فرصت استفاده کردیم و همرا مامان جون، بابا جون و خاله‌اینا با بابایی رفتیم اصفهان. از اونجايي كه دوست بابا جون تو كار صنايع دستي و قلم زني هست ، توي خونه‌شون دو تا قوري و سماور  و يك گلدون قلمكاري بزرگ بود كه كلي باهاشون همراه لعيا (نوه دوست باب...
20 اسفند 1391

سفر به شمال

آذر ماه سال ٩٠ همراه عمه پروین و خانواده‌اش به شمال سفر کردیم.     یه مسافرت سه روزه که کلی خوش گذشت . عمه جون از فروشگاه خانه و کاشانه برات یه چتر و چند تا اسباب بازی خرید.           گل دختر مامان کلی ذوق کرد . دستت درد نکنه عمه جون .  پرنسس مامانی هر وقت می‌خواست عکس بندازه چترش رو بالای سرش می‌گرفت   .  به تله کابین نمک آبرود که رفتیم ، اونجا روی کوه پر از برف بود و جیگر مامان یه آدم برفی کوچولو درست کرد و کلی با شاهکارش عکس انداخت.       ...
9 بهمن 1391

نوروز 91

نوروز سال 91   نوروز سال 91 ، از سيرجان مهمان داشتيم . خاله الهام و عمو مهدي از 29 اسفند تا 8 فروردين مهمان ما بودن و كلي توي اين چند روز به شهرستانهاي اطراف سر زديم . توضيح جاهايي كه رفتيم بالاي هر عكس نوشتم.   اول يه عكس از سفره هفت سين مي‌زارم كه ترنم خيلي توي درست كردنش بهم كمك كرد.        موزه چهار فصل اراك         روستاي انجدان اراك         موزه مفاخر اراك         ابيانه ( ترنم با لباس محلي )   ...
4 بهمن 1391

سفر به دبي

اسفند 89   يكي از به ياد موندين ترين سفرهايي كه جوجه كوچولوي ماماني رفت سفر به دبي بود . كه حسابي بهش خوش گذشت.       هتل city star دبي         پارك آبي دبي . كه با آرتين كوچولو كه از بچه‌هاي شيطون و بازيگوش زنجان بود حسابي بازي كردن       تور صحرا ،‌ كه روي بازوي ترنم نقش حنا به شكل پروانه كشيدن.         اينجا هم مركز خريد البسام تنها جاهايي كه ترنم زياد دوست نداشت، مراكز خريد بود ، تا زماني كه خودش خريد مي‌كرد كه ...

سفر به بندر عباس

فروردين 88       فروردين ماه سال 88 ، وقتي 1.5 ساله بودي براي اولين بار به سيرجان خونه دوست بابايي رفتيم.   بابايي و عمو مهدي دوستاي دوره دانشگاه بودن. تعطيلات عيد كلي مزاحمشون شديم . همراه عمو مهدي و خاله الهام به كرمان ، بندر عباس ، جزيره قشم ، جزيره هنگام و ... . رفتيم. اون موقع خاله الهام ني ني نداشتن ولي آبان ماه امسال خدا يه دخمل ناز بهشون داده به اسم نورا. قدم نو رسيدتون مبارك خاله جون و عمو جون.   باغ ماهان كرمان   جزيره قشم     ...