ترنمترنم، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

ترنم بهارم

روز دختر

1392/6/16 11:55
نویسنده : لیلا
510 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت / میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت

میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید/میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید

روزت مبارك گل دختر ناز و مهربونم

 

 

 

 

 بوسه آسمون امروز از آن توست

تو كه گل گلدان خانه اي

روزت مبارك رهاي عزيزم

 

 

 

 پي نوشت : تولد ترنم به خوبي و خوشي برگزار شد ، ببخشيد الان من اين شكليم اوه  ، اصصصصلا فكر نكنيد به خاطر 814719_gqdy6lcanbisdd2g.gif  بوده ها. فقط به خاطر اين بوده.207821_386120_viannen_81.gif

مديونيت اگه فكر كنيد دروغ مي‌گم. 659518_icon_biggrin.gif

دوستاي گلم ممنون از لطف همتون ، در اولين فرصت پست تولد رو مي‌زارم. قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

رضوان مامان رادین
16 شهریور 92 14:04
ترنم جون خاله ورهای شیطون بلا روزتون مبارک فرشته های کوچولووووووووو...
لیلا هر کس ندونه من که بخـــــــــــــوبی میدونم که واسه چی خسته شدی


اي بابا ، رضوان قرار نشد ها..
مامان پارسا و پوریا
16 شهریور 92 15:09
خسته نباشی مامان مهربون
زودتر عکسای تولدشو بذار تا ببینیم.مدیونی فکر کنی میخوام الگوبرداری کنم کلا من به قانون کپی رایت خیلی اهمیت میدم


قربون اون رعايتت برم. آخه چه كپي برداري‌اي. منم اصلا از اينترنت و اينا كپي برداري نكردم كه. همش ايده خودم بود.
مامان تارا
16 شهریور 92 18:52
عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری

و به تمام خواسته های زندگیت برسی

عرض تبریک به بهترین دختر دنیا ترنم جان

روز دختر مبارک!


ممنون خاله مهربون.
مامان ایمان جون
16 شهریور 92 22:22
ترنم جوووووووونی
عزیز دل خاله
روزت مبارک,هزار سال به این روزا!!!!




قربون مهربوني شما. براي شما هم هزار سال به اين روزا.
مامان امیرناز
16 شهریور 92 23:53
سلام گلم روزت مبارک منتظر عکسات هستم


سلام عزيزم. زود اومديم با يه عالمه عكس
الهه مامان یسنا
17 شهریور 92 2:25
روزت مبارک لبخند زیبای خدا

ما که اصصصصصصلا فکر نمیکنیم به خاطر ... بوده ولی خداییش خسته نباشی به ما که خیلی خوش گذشت مرسی از دعوتت. میخواستم آپ کنم ولی میذارم بعد از اپت من مینویسم


الهه جون تو هم. ممنون عزيزم . اميدوارم واقعا بهتون خوش گذشته باشه.
مامی کیانا
17 شهریور 92 11:43
سلام چه دختر نازی دارید خداحفظش کنه
تو وبلاگ رادین جون دیدم که تولد ترنم جونه
حسابی سنگ تمومگذاشتید و خسته شدید
ولی عالی بود
تولد گل دختری هم مبارک ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید کنار هم


ممنون عزيزم كه بهمون سر زديد .نظر لطفتونه.
❤دو نیمه قلبم❤
17 شهریور 92 12:33
سلام عزیزم
خسته نباشید
روز دختر رو به ترنم خوشگل تبریک میگم.


سلامت باشي گلم. ممنون عزيزم.
مامان کوروش
17 شهریور 92 13:51
سلام عزیزم ترنم جونم روز دختر رو بهت تبریک میگم گلم
پس حسابی خسته شدی خوشحالم که یه خاطره خوب شذ واستون همیشه شاد باشید منتظر پست هستیما
تشریف ببرید خصوصی


ممنون گلم. مرسي از دعاي خوبتون . شما هم هميشه شاد باشيد عزززيزززم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 شهریور 92 17:36
روزت مبارک خوشگل خانم مامان جون منظر عکسهای قشنگ ترنم جونم هستیم خسته نباشی عزیز دلم


مرسي خاله مهربون. اومديم با يه عالمه عكس.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهارم می باشد