ترنمترنم، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

ترنم بهارم

انتخاب مدرسه براي دختر نازنينم

1392/2/18 10:09
نویسنده : لیلا
861 بازدید
اشتراک گذاری

 

نایت اسکین

 

پس از يك تحقيق و تفحص بسيار جدي و بسيار نفس گير 360819_sherlocksmile.gifبالاخره مدرسه مناسب براي دختري پيدا شد . هورااااااااااااااااااااا......470519_loveshower.gif

دوست بابايي كه به بابا پيشنهاد داده بود كه مدرسه فرزانه و كلاس خانم نوجبايي ثبت نامت كنيم. اين يك مورد تاييد از معلم و مدرسه مورد نظر.

ماماني از همكارم پرسيدم و اون هم گفت دخترش توي همون مدرسه و همون كلاسه. اين هم يك مورد تاييديه.

يكي ديگه از همكارا كه يه ني ني تو راه داره گفت منم شنيدم اين معلمه عاليه ،‌دختر فاميلمون شاگردش بوده و كلي ازش تعريف كرده.

 خلاصه تاييديه سوم رو كه گرفتيم ديگه درنگ رو جايز ندونستيم و سريع اقدام به ثبت نام نموديم.407914_yahoo.gif

فقط دو نكته كمي نگرانم كرده 1- تعداد بچه‌ها امسال توي همون كلاس 27 نفر بود كه براي يه مدرسه غير انتفاعي به نظر تعداد زياده ولي مدير مربوطه گفت معلم تسلط كافي براي اداره كلاس رو داره و من بهتون قول ميدم كه راضي باشيد. 2- مورد بعدي هم كلاس و حياط مدرسه هستش كه به نظرم كوچيك بود. نه كه ما همش مدرسه دولتي مي‌رفتيم و كلاسها و حياط مدرسه تا دلت بخواد بزرگ بودن ، انگار عادت به اين محيط‌هاي آموزشي كوچيك نداريم. ولي بعد از پرس و جو فهميديم كه 95 درصد مدارس غير انتفاعي به همين شكلن.

ديگه به خدا توكل كرديم و ثبت نام گل دختر رو انجام داديم.197417_smartass.gif

مباركت باشه عزيزم . نازنين مامان اميدوارم هميشه تو راه علم و تحصيل موفق باشي گلم.big hug

پي نوشت 1 : البته يه مدرسه خيلي خوب دولتي دقيقا روبروي مجتمعمون هست كه خيلي عاليه . فقط چون شيفت صبح و عصر داره نمي‌تونستيم دختر نازنينمون رو اونجا ثبت نام كنيم.600219_dunnof.gif

پي نوشت 2 : از اون روزي كه دخملي رو ثبت نام كرديم هر روز كه مي ياد خونه مي‌گه : " ماماني به مامان آرشيدا هم مي‌گي كه اونم مدرسه من ثبت نامش كنه كه با هم باشيم؟ "

فرداش دوباره : " ماماني به مامان نازنين هم مي‌گي كه اونم مدرسه من ثبت نامش كنه كه با هم باشيم؟ "

"ماماني به مامان زهرا هم مي‌گي كه اونم مدرسه من ثبت نامش كنه كه با هم باشيم؟ " و ....

نمي‌دونم 150519_297.gif شايد يه پورسانتي از مدير مدرسه بگيرم و اين كا رو بكنم.big grin

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان یاسمن و محمد پارسا
18 اردیبهشت 92 10:11
عزیزم خصوصی
مامان یاسمن و محمد پارسا
18 اردیبهشت 92 10:14
الاهی فدای این دختر مهربون بشم من


واييييييييي چقدر شما آنلاين هستين يك ثانيه نيست كه پست رو گذاشتم. مرسيييييييييييييييي.
مامان امین
18 اردیبهشت 92 11:38
مبارکه عزیزم. لیلا جون نگران نباش من هم وقتی امین جون رو ثبت نام کردم به خاطر کوچیک بودن مدرسه و کلاس ها و همچنین زیاد بودن دانش آموزان (24 نفر) نگران بودم. ولی خدا رو شکر معلمشون خوب از پس بچه ها بر می اومد.


مرسي از اميدهايي كه بهم دادي. اينجوري كمي نگرانيم برطرف شد. خدا كنه ترنم هم بتونه مثل امين كوچولو از پس كارهاش به خوبي بر بياد.
رضوان مامان رادین
18 اردیبهشت 92 12:09
لیلا بد فکریم نیست هاااااااا...پورسانت بگیر و یک نفر یک نفر معرفی کن...والااااااااترنم خاله جون مبارکت باشه ان شاا... پله های ترقی را به سلامتی طی کنی و به مدارج عالی برسی...اون موقع خاله رضوان را فراموش نکنی هاااااااا...بدون که خیلی دوستت دارم




آره رضوان جون كم كم درام خودمم به اين نتيجه مي‌رسم.

ممنون خاله مهربون. ما هم شما رو خيلي دوست داريم.


مهتاب
18 اردیبهشت 92 15:42
خوشحالم که شما بلاخره یک مدرسه خوب پیدا کردی ترنم جونم که باهوششششششششششش حتما شاگرد اول کلاس میشه گرچه من شنیدم که کلاس اولی ها نمره ندارن اکثرا همه بچه ها شاگرد اول میشن

امیدوارم ترنم روزای خوبی بگذرونه با دوستاش


مرسي عزيزم. اميدوارم مبينا هم هميشه موفق و شاد باشه .
مامان محمد و ساقی
18 اردیبهشت 92 16:35
سلام عزیزم
انتخاب مدرسه مشکلترین انتخاب در زمانیه که بچه ها میخوان برن کلاس اول.کاملا" درکت می کنم.
ای جانم نمیخواد از دوستاش دور باشه.میخواد با همونا باز تو یه کلاس باشه


الهه مامان یسنا
18 اردیبهشت 92 16:46
خوب به سلامتی ایشالا که دخترمون هر جا هست موفق باشه ...آخی دخملمون میخواد همه دوستاش باهاش باشن و خوش بگذرونه ای جانم


بالاخره دور همي بيشتر خوش مي‌گذره خاله خوب.
مامان تارا
18 اردیبهشت 92 23:57
ای جانم دخترمون کلاس اولی شد به سلامتی

مامانی اول مهر و سرود همشاگردی سلام یادته آخ چه کیفی داشت لباس نو کفش و کیف نو و بوی کتاب و دفترای نو هیییییییی روزگار !!!1


يادش به خير . منم بردي به اون سالها.يادته پول تو جيبيمون 2 ريال يا نهايتش 5 ريال بود؟ الان بچه‌هاي ما اصلا نمي دونن 2 ريال يعني چقدر؟!!!!!!!!
مامان پارسا و پوریا
20 اردیبهشت 92 23:45
سلام خوبی؟ مبارک باشه.
انشااله پست دانشگاه رفتنش
مدارس غیرانتفاعی همشون این مشکلو دارن. مدرسه پارسا هم همینطوره. چقدر زود ثبت نام کردین؟ من رفتم شاهد برای ثبت نام . فرم امتیازبندی ندادن.می ترسم الکی الکی پر بشه و نتونم اونجا ثبت نامش کنم


ممنون عزيزم. شما هم زودتر اقدام كن وقتي نمونده.
مهسا خاله رادین
21 اردیبهشت 92 0:18
مبارکت باشه عزززییزززم


مرسي خاله مهربون.
مامان پارسا
21 اردیبهشت 92 13:47
به سلامتي اميدوارم هر مدرسه اي كه ميره و هر جايي كه هست هميشه شاد و موفق باشه


مرسي گلم.
☆ یاسمین ☆
21 اردیبهشت 92 20:11
به سلامتی،مبارک باشه.ایشاله مدرک دکترا بگیره و همیشه و در همه حال موفق باشه و سلامت


ممنون از دعاهاي قشنگت.
مامان کوروش
23 اردیبهشت 92 13:42
سلام عزیزم خسته نباشی بالاخره پیدا کردی یه باری از روی دوشت برداشته شد منم این هفته همش درگیر پیش دبستانی بودم و بلاخره موفق شدم
ترنم جونم امیدوارم همیشه موفق باشی عزیزم


به سلامتي . ان شاا.. كه كوروش جان هميشه موفق باشه.
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
24 اردیبهشت 92 10:36


مارکههههههههههه

چقدر هم زیبا و با حال نوشتی خانومی ...

از این سوال های تکراری ترنم خیلی خوشم میاد ... نمی دونم بخندم، یا حرصم دربیاد، یا واقعا به صبور بودن شما فکر کنم و البته خیلی هم زیبا می نویسیدشون ...

هههههه ... آخرش خیلی

مرسي از اين همه محبت عزيزززززززم.

مامان رقیه
24 اردیبهشت 92 22:24
ای جانم.خب صحبت کن دوست دخترکم بیاد همونجا حالشو ببره


دارم برنامه ريزي مي‌كنم . بخصوص بابت پورسانتش.
ارغوان
25 اردیبهشت 92 8:14
کلاس اولی شدنش مبارک


ممنون عزيزم.
مامان آمیتیس
25 اردیبهشت 92 11:20
سلام عزيزم شما دوست عزيزم هستيد اسم شما در پيوندهاي ما هست ولي تو آرشيو لينك كه بزنين مياد ولي هر كاري مي كنم كه تعداد پيوندهام بيشتر تو صفحه نمايش داده شه نمي شه اگه ميدونين راهنماييم كنيد واي مبارك باشه ايشالا دانشگاه رفتن ترنم جون خوش به حالش با اين مامان كوشا و مهربونش بوس از طرف ما هزاران بار


ممنونم عزيزم. مرسي از اين همه محبتتون.
مامان آمیتیس
25 اردیبهشت 92 11:23
راستي مامان جوني شما هم مثل من كارمنديد فضولي نباشه كجا كار مي كنيد ؟


آره عزيزم. من كارمند شركت آب و فاضلاب هستم.
مامان آمیتیس
25 اردیبهشت 92 12:22
عزيز دلم منم كارمند شهرداري هستم خوشحالم از اينكه با شما دوست هستم و يه مامان كارمند مثل خودم پيدا كردم


ممنون عزیزم. منم از آشنایی با شما خیلی خوشحالم.
سعیده مامان آندیا
25 اردیبهشت 92 13:06
سلام عزیزم
ماشاالله چه دختر خانوم نازو باوقاری
امیدوارم که توی دوران تحصیل و توی زندگیت همیشه موفق باشی گلم .مامان و بابا همه تلاششون رو برای موفقیتت انجام میدن



ممنون از دعاهای زیباتون.
سعیده مامان آندیا
25 اردیبهشت 92 13:07
باز هم به ما سربزنید خوشحال میشیم


حتما عزیزم.
مهتاب
25 اردیبهشت 92 14:44
سلام لیلا جونم چرا پست جدید نمیزاری

دلمون براتون تنگشده راستی جشن آخر سال ترنم جون نگرفتن . از ترنم ودوستاش عکس بگیری خاطره میشه براش ترنممم ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسس

حتما عکس بگیری بزاری برامون




جشن ترنم 31 شهریوره. حتما عکسهاشو براتون می زارم.


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهارم می باشد