ترنمترنم، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ترنم بهارم

نظرسنجي

1392/3/29 13:04
نویسنده : لیلا
1,728 بازدید
اشتراک گذاری

 

فهيمه جون مامان امين عزيز منو به يك نظرسنجي دعوت كرده ، ممنون دوست مهربونم ... 

 

اگر ماهی از سال بودم...مهرماه، چون عاشق پائيزم بخصوص مهر ماه و آغاز برگ ريزان.

اگر روزی از هفته بودم...پنجشنبه، چون فرداش تعطيله. Tanny

اگر عدد بودم...5 چون عدد خوش يمنيه . تاريخ ازدواجمون هم سه تا عدد 5 داشت . 15/5/85 Smiley

 اگر نوشیدنی بودم...چاي ، بخصوص اگه با خرما باشه. 509819_parssmile_v34.gif

اگر ثواب بودم... كمك به كساني كه نيازمند هستن.

اگر درخت بودم...سرو چون نماد استقامت و سرفرازی هستش.

اگر میوه بودم...انگور چون ميوه بهشتي است . 159219_sourgrapes.gif

اگر گل بودم...گل رز. 743419_smily_bahal_33.gif

اگه آب و هوا بودم...هوای پاییزی عاشق اين فصلم.

اگه رنگ بودم...نارنجي چون به آدم انرژي ميده. شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

اگه پرنده بودم...خيلي سخته چون زياد پرنده‌ها رو نمي‌شناسم ولي فكر كنم قو چون خيلي باوقاره.  schwan1.gif

اگه صدا بودم...طبيعت ، يه طبيعت سرسبز كه پرنده‌ها توي سكوتش آواز مي‌خونن.  

اگه فعل بودم... بودن.

اگه ساز بودم...پيانو ( خيلي كلاس داره ).Piano Man

اگه عضوی از بدن بودم...چشم چون كل دنيا توي اونه . 231419_starescreen.gif

اگه بخشی از طبیعت بودم...آب ، كه مظهر پاكيه. 464321_Laie_44.gif

اگه یک حس بودم... حس بينايي. 826719_loosingitsm.gif

 

من هم از همه دوستای گلم  دعوت می کنم در صورت تمایل به این نظرسنجی پاسخ دهند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
29 خرداد 92 19:50


چه خوشگل جواب دادین... با شکلک های مربوط به جمله ...

یعنی من به تنهایی عاشق عضوی از بدن که جواب دادین، شدم. چشــم ، چون کل دنیای توی اونه


مامان امین
30 خرداد 92 0:22
لیلا جون ممنون که دعوت منو پذیرفتی


خواهش مي‌كنم نازنين.
سعیده مامان آندیا
30 خرداد 92 14:29
بیشترشون رو دوست داشتم


ممنون عزيزم.شما لطف داريد گلم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
31 خرداد 92 10:23
خصوصی عزیزم


اومدم نازنين.
مامان یاسمن و محمد پارسا
31 خرداد 92 10:24
خیلی جالب بود


مامان تارا
31 خرداد 92 11:15
ه به چه جوابهای قشنگ و پر احساسی

شکلکهات منو کشته /چقد بامسما حتما کلی وقت صرف پیداکردنشون شده / دستت درد نکنه

ترنم جان چطوره؟ بهتر شده؟


ممنون از لطفتون عزيزم.
رضوان مامان رادین
31 خرداد 92 22:49
به به لیلا خانوم....
لیلا ترنم خوب شد؟
راستی هفته اینده انشاا... میایم اراک...حدود یکهفته هستیم...برنامه بذار همو ببینیم...بهانه نیاری که قابل قبول نیست
ساره هم که دیگه کلا وقتش آزاده ...راحتتر میتونیم برنامه بذاریم


يعني دقيقا كي اراكي؟؟؟؟ اي بابا من كي بهانه آوردم . اون معصومه است نه من!!!
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 تیر 92 9:11
خصوصی عزیزم


اومدم نازنين.
مهتاب
1 تیر 92 9:49
خیلی زیبا جواب دادی


الهه مامان یسنا
1 تیر 92 11:16



لحظه های من و تو
1 تیر 92 14:29
خیلی عالی و قشنگ نوشتی .مرسییییییییییییییییییی


ممنون نازنين.
ارغوان
1 تیر 92 22:10
چه بازی جالبببی
ترنم جون رو ببوسید


ممنون گلم كه بهمون سر مي‌زني.
مامان آمیتیس
2 تیر 92 7:40
جوابات خيلي قشنگ بود به خصوص قو كه با وقاره و پيانو كه با كلاسه


ارغوان
2 تیر 92 12:55
خصوصی

اومدم.
☆ یاسمین ☆
2 تیر 92 13:05
خانومی،خیلی خوب بود
ترنم جون چطوره،حالش خوب شده؟امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشه


ممنون از لطف شما عزيزم.
مامان پارسا و پوریا
8 تیر 92 21:21
چقدر جالب و خــــــــــــوب جواب دادی.
من که اینو واقعا حوصله نداشتم در موردش فکر کنم و جواب بدم!


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهارم می باشد