ترنمترنم، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ترنم بهارم

بازی وبلاگی

1392/3/20 18:10
نویسنده : لیلا
863 بازدید
اشتراک گذاری

بازم به یک بازی وبلاگی دعوت شدیم از طرف مامان آمیتیس عزیز. بعضی از سوالهاش یه کم سخته ولی باعث شد یه کم دقیقتر به خودم نگاه کنم.

دلم می‌خواد همه دوستای مهربون وبلاگیمون رو به این بازی دعوت کنم ولی چه میشه کرد قواعد بازی اینه که فقط سه نفر رو باید دعوت کنیم.

منم از سه تا دوستای عزیزم برای این بازی دعوت می‌کنم.

مامان یه فسقلی

الهه مامان یسنای عزیز

رویا مامان تارای عزیز

البته هم دوستان یه جورایی به این بازی دعوتن و خوشحال می‌شم که اونا هم برای ما از این بازی در وبلاگشون بنویسن .

 

 

 

بزرگترین ترس زندگیت؟

ترس از دست دادن عزيزان که حتی با تصورش هم اشکم درمیاد.ناراحت

اگر ٢٤ساعت نامرئی میشدی چکار میکردی؟

حتما یه سری خونه آشنا و فامیل می‌رفتم ببینم چه خبره. خنده 

اگر غول چراغ جادو توانایی براورده کردن  یک ارزو بین ٥ الی١٢ حرف رو داشته باشه.ان ارزو چیست؟

عاقبت به خیری قلب ( البته چون گفته نهایتا ١٢ حرف کلمه " همه " رو داخل پرانتز می‌نویسم.)

از میان اسب.سگ.پلنگ.گربه.عقاب کدام را دوست داری؟

اسب چون باکلاسه. whistling

کارتون مورد علاقه کودکیت؟

پرین (همونی که با مادرش سفر کرد که به پدر بزرگش برسه) چشمک

در پختن چه غذایی تبحر نداری؟

ماکارونی ( البته بقیه می‌گن خوبه ولی خودم راضی نیستم ) متفکر

اولین واکنشت موقع عصبانیت؟

فریاد زدن. Rolling Pin

با /مرغ/دریا/اورانیوم/خسته/جمله بساز؟

مرغه اینقدر در دریای اورانیوم شنا کرد که خسته شد. خنده

دوبیت شعری که خیلی دوستش داری؟

سحرم دولت بیدار به بالین آمد

گفت برخیز که آن خسرو شیرین آمد

( آخه سر سفره عقد که تفعلی به دیوان حافظ زدیم این غزل اومد ،‌منم به این خاطر خیلی دوستش دارم.)HippieHippie

اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز در زندگیت در گذشته و اینده سفر کنی.آن روز کدام است؟

به روزی که گل دخترم به دنیا اومد . اینبار حتما از همون روز اول به دنیا اومدنش براش وبلاگ درست می کردم که کوچکترین لحظه‌های زندگی عزیزترینم رو هم ثبت کنم.قلب

چه رنگی هستی ؟چرا؟

نارنجی چون انرژی داره. مژه

اگه قرار باشه یک روز از ایران بری کدام کشور را برای زندگی انتخاب میکنی؟

حتما می‌رم سوئد. خیال باطل

بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟

برای محبت‌هایی که عمیقند ، ندیدن و نبودن هرگز بهانه‌ی از یاد بردن نیست. فرشته

اگه قرار باشه سه نفر از آشناهات رو امشب دعوت کنی.انها چه کسانی هستند؟

مامانم‌اینا ، خواهرم‌اینا ، مامانش‌اینا خنده

اگه قرار بود یک کلمه از لغت نامه زندگیت حذف کنی.اون کلمه چی بود؟

دروغ. دروغگو

اسم دیگری برای وبلاگت؟

ترنم زندگی من. قلب

خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟

پرتقال .خوشمزه

سه خصوصی اخلاقی بدت؟

 گاهی خیلی زود عصبانی می‌شم. بسیار به کلماتی که طرف مقابلم به کار می‌بره حساسم. دوست دارم تحت هر شرایطی زندگیم برق بزنه ( که این یکی چون اکثرا اتفاق نمی‌افته اعصابم خورد می‌شه خووووب)

کاشکی؟

هنوز بچه بودم خیال باطل

 

 

پی نوشت : این پست رو یک هفته پیش آماده کردم ولی آپ نکردم تا چند تا تغییر کوچیک روش اعمال کنم ، ولی فرصت نکردم تا امروز ، آقا امروز که اومدم پست رو بذارم دیدم دو تا دوستانی که اسمشون رو نوشته بودم و دعوت به بازی شده بودن خیلی زودتر از من این پست مربوط به بازی رو  آپ کردن . خیلی جالب بود حتی یکیشون هم منو به بازی دعوت هم کرده بود. خلاصه قسمت شد دو تا دیگه از دوستای بسیار نازنین رو به این بازی دعوت کنم. به هر حال اومدم ولی کمی دیر.

 

بعدا نوشت : بعد از گذاشتن این پست وقتی به وبلاگ دوستان سر زدم دیدم مامان پوریا و پارسا (وروجکای من ) ، مامان مبینا (پری رویاهای من ) و رقیه جون مامان پویا هم منو  به این بازی دعوت کرده بودن . لازم دیدم همینجا از محبت همه دوستای گلم تشکر کنم و بگم خیلی دوستتون دارم. خیلیییییییییی........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
20 خرداد 92 16:42
فدای مهربونی هاااااااات

من انجام دادم بازی رو گل بانو

http://nini6368.niniweblog.com/post78.php


اومدددددم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 خرداد 92 18:21
عزیزم خیلی جالب جواب دادید ایشالاه به همه ارزوهات برسی


مامان رقیه
21 خرداد 92 8:22
خصوصی داری فدات شم


مرسی.
رضوان مامان رادین
21 خرداد 92 13:40
لیلاااااااااااا تو هم منو کشتی با این برق زدن زندگیت...البته اینو ننوشته بوده البته و صد البته برق زدن اجاق گازخانوم خونه و خانواده ایی دیگه کاریشم نمیشه کرددددددددددد


داشتیم رضوان؟؟؟؟؟؟
مامان یاسمن و محمد پارسا
22 خرداد 92 2:20
عزیزم اپم


اومدم نازنین.
☆ یاسمین ☆
22 خرداد 92 18:45



مامان یاسمن و محمد پارسا
23 خرداد 92 10:31
اپم عزیز دلم


اومدم گلم.
لحظه های من و تو
23 خرداد 92 13:54
سلام خانمم . ممنون که اومدی واقعا خوشحالم کردی . ایده های قشنگی داشتی . بازم بهم سر بزن
نظرات دوستان دیگه رو هم بخون خیلی جالبن


واقعا جالب و آموزنده بودن.
مامان محمد و ساقی
24 خرداد 92 0:45
سلام
جالب جواب دادی
اسم کارتونی که توش پرین بود باخانمان بود
مامانش اینا


ممنون واقعا هر چی فکر کردم اسمش یادم نیومد.
مهتاب
28 خرداد 92 12:15
خیلی جالب بود جواب هات


يه دنيا بوس براي مادر و دختر مهربون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهارم می باشد