ترنمترنم، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ترنم بهارم

آخرين روزهاي اول بودن

1393/2/20 13:54
نویسنده : لیلا
1,182 بازدید
اشتراک گذاری

 

نایت اسکین

 

دختر گلم كلاس اولت داره تموم مي‌شه فكر كنم حداكثر سه هفته ديگه بايد بري مدرسه. داري خودت رو آماده مي‌كني براي جشن الفبا. براي اين جشن  حرف " ر " براي تو افتاده و شعرش رو حفظ كردي .

 

" ر شكلش مثل موزه     خونه‌اش كنار حوضه      بار مي‌بره با باري      يه اسب داره يه گاري "

 

و همينطور كم كم داريد آماده مي‌شيد براي امتحانات پايان سال. اين روزها داره مثل برق و باد مي‌گذره . دلم براي اين روزها و اين اول بودن‌ها تنگ مي‌شه. دلم تنگ مي‌شه براي اين روزهايي كه با ذوق ميومدي خونه و مي‌گفتي مامان امروز حرف ...... رو هم ياد گرفتيم. بغل دلم تنگ مي‌شه براي اين روزهايي كه موقع گفتن املاء فكر مي‌كردم كه چه كلمه‌اي بگم كه دخترم حروفش رو خونده باشه. دلم براي يادگيري‌هاي پله پله و قدم به قدمت تنگ مي‌شه. بوس

حتي دلم براي تعريف‌ از اولين‌هاي مدرسه‌ات تنگ مي‌شه. غمگین

 

چقدر زود گذشت اين اول بودن‌ها. غمگین

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

*یاسمین*
17 اردیبهشت 93 10:54
الهی..ایشاله جشن فارغ التحصیلیش
لیلا
پاسخ
ممنون گلم.
رضوان
17 اردیبهشت 93 20:29
عزیزم..لیلا اشکمو دراوردی.ایشالا دانشگاه رفتنش
لیلا
پاسخ
ممنون رضوان جون. ان شاا.. مدرسه رفتن رادين.
بابا و مامان
18 اردیبهشت 93 9:10
الاهی فدای نازنینم که اینقد باهوش و نازه ایشالاه جشن فارغ التحصیلیت عزیز دلم
لیلا
پاسخ
ممنون عزيزم.
آمیتیس
19 اردیبهشت 93 10:35
لیلا
پاسخ
مامان فهیمه
21 اردیبهشت 93 11:15
سلام لیلا جون ایشالا این آغازی باشه برای اول شدن ترنم خانم در هر زمینه ای
لیلا
پاسخ
ممنون گلم.
مامان نازنین جون
21 اردیبهشت 93 17:21
انشاا... جشن فارغ التحصیلیت عزیززززززززززززززززززززم
لیلا
پاسخ
ممنون گلم.
عاطفه
26 اردیبهشت 93 10:28
اینکه دارم دیر پیغام میذارم ، دلیل بر دیر خوندنم نیست . خیلی وقته اینجا رو خوندم و فکرم و خیالم با خوندش شیرین کردم . از اون نوشته های بود که حال آدم و خوب میکرد و روزت و عوض میکرد . ایشالله همیشه اول باشه این ترنم زندگی زیباتون
لیلا
پاسخ
عزيزم به دست نوشته‌هاي شما كه هيچوقت نمي‌رسه.
بابا و مامان
1 خرداد 93 11:41
لیلا
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهارم می باشد