ترنمترنم، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

ترنم بهارم

شاعر كوچولو هم شعر مي‌گه ، هم قصه

1392/1/26 9:01
نویسنده : لیلا
1,015 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

چند روز پيش دختر ناز ماماني ، با ديدن حال و هواي بهاري انگار گل از گلش شكفت.

رفته يه برگه و يه مداد آورده مي گه ماماني من هر چي گفتم تو بنويس.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

هي اون گفت ، هي ما نوشتيم ملوس خانوم و ابزارش  maloosiii-tools.Blogfa.هي اون گفت رویا، هي ما نوشتيم.

بهش مي گم ماماني اينا چيه ؟http://www.khavaranshop.com/  مي‌گه "خوب شعرن ديگه البته كمي هم قصه"

خلاصه ما كه نفهميديم بالاخره شعره يا قصه.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

تازه بعد از نوشتن مطالبش ، گل دختر گفت : ماماني يادت نره حتما اين شعرهامو توي ولباگم (وبلاگم) بنويسي‌ها.851319_speechless.gif

حالا اين چند روز هم مدام سراغ شعرهاشو از توي ولباگش (وبلاگش) مي گيره.324317_89.gif

چشم عزيزم ، چشم گلم ، چشم نازنينم ، اينم شعرهاي قشنگت توي ولباگ.Yellow Head Funny Smiley

 

 

كفش دوزكم كفش دوزك     كفش مي‌دوزم قشنگ قشنگ

يه روز كفشي دوزيدم. يه دختره اومد و گفت اون كفش خيلي قشنگه . گفت واسه منم يكي درست مي‌كني؟ آقا كفش دوزكه گفت : باشه. يه روز دوزيد تموم شد. دختره اومد كه بگيرش . بردش خونه . گفت : مامان ببين چقدر اين قشنگه. مامانش گفت : تو هم قشنگي.

  

 

گوسفندم و گوسفندم

پشمم واسه شما ، گوشتم واسه شما

شيرم واسه شما

شما از من استفاده مي‌كنيد

با آقا گاوه دوستم

ولي اون پشم نداره ، پوست داره

فكر كردم و فكر كردم

گفتم از شيرش استفاده مي كنم

يكي از آقا گاوه مي‌خواست استفاده كنه

گفت من هنوز غذا نخوردم ، كه شير بدم

گفت از آقا گوسفنده كه دوستمه كمك بگير

اونم شير داره از اون بدوش

 

 

 

پروانه‌اي زيبايم

تو آسمون پرواز مي‌كنم

اين ور مي‌رم اون ور مي‌رم

بالام چند تا خال داره

اونا هم چهارتائن

خانم پروانه‌ام

پر مي‌زنم

مي رم تو آسمون

 

 

من هستم و من هستم

بچه‌ها من چي هستم

يه مرغ طلايي

كه تخم طلايي مي‌زاره واستون

شما منو مي‌خوريد

گوشت منو مي‌خوريد

از تخم‌هام كه خوشمزه‌اس

اونم مي‌خوريد

من هستم مرغ طلايي

جوجه كوچولو هست حنايي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

رضوان مامان رادین
26 فروردین 92 10:53
بچم داره کم کم استعدادهاش شکوفا میشه.........
آفرین ترنم...خاله بازم شعر و داستان بگو...خیلی قشنگ بودن ایناااا


خودمم تو فكرش هستم خاله جون. شايد يه كتاب شعري ، يه رماني ،‌ داستاني ، چيزي چاپ كردم.
مهتاب
26 فروردین 92 17:14
وای چه شعرهای قشنگی آفرین به مامان خوبت که حوصله کرده نوشته منم از قولها دادم اما متاسفانه عمل نکردم
مامانی دخمل خوش ذوقمون تشویق کنید انشاا... یک نویسنده کوچلو میشه
راستی نظرات عوض شده خیلی حال میکنم برای همه نظر میزارم
اینم یک لاو که همیشه دوست داشتم برای دوست گلم بزارم

_########______________________
___####____________________________
___####____..............................._______
___####______________________________
___####______________________________
___####_____________________________
___####_________________________________
___####______###______###_______________
-########__#####___#####_____________
___________#######__######______________
__________################______________
__________################______________
___________###############______________
____________#############_______________
_____________###########_____###___###__
______________#########______###___###__
_____________ __#######_______###___###__
________________#####________###___###__
__ ______________###_________###___###__
_________________#___________#######___
_____________________________#####__






ممنون از اين همه محبتت نازنينم.
☆ یاسمین ☆
26 فروردین 92 19:01
آفرین ترنم جون،چقد قصه و شعر هات قشنگن مامانی کار خوبی کردی که تو وبلاگش گذاشتی
مامان امین
26 فروردین 92 23:25
آفرین خاله جون هیچی کم نداری، از زیبایی که نگو، از استعداد که نگو، خوش تیپی که نگو، حالا هم طبع شعر، وای خدای من تو بی نظیری به خدا تو بی نظیری
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 فروردین 92 1:58
آفرین عزیزم... چقدر قشنگ بود ... دستِ مامانیه مهربون و گلت هم درد نکنه که به دستور خودت، این ها رو واست ثبت کرده ... ایشالا بزرگ بشی و بخونی و لذت ببری، همونطوری که ما الان لذت بردیم.
الهه مامان یسنا
27 فروردین 92 15:10
ای جان. من هنوز غذا نخوردم که شیر بدم!!!!فدات ای خدا نمردیم و دیدیم آقا کوسفنده هم شیر میده خدایا شکرت خیلی بامزه شعر گفته آفرین ترنم نازم


وا مگه نمي دونستي خاله. آخه تو شعرهاي ما همه چي ممكنه.
مامان ایمان جون
27 فروردین 92 17:55
واااااااااااااااااای ترنم جونم چقدر شعرات قشنگه,درست مثل خودته عزیز خاله
تو بهترین شاعر دنیا هستی جیگر طلا
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


ممنون خاله جون. با تشويقهاي شما حتما ديوان اشعارم رو چاپ مي‌كنم.
مامان سارا
27 فروردین 92 20:43
ای جانم با اشعارش. یه دیوان میتونه بیرون بده

پارسا هم از این اشعار می سراید! یادم باشه منم اشعارشو تو وبلاگ بذارم

شاعر کوچولومونو ببوس




آره خاله حتما اين كارو بكن. آخه اينجوري استعداد ماها نشكفته مي مونه‌ها.


الهه مامان یسنا
28 فروردین 92 0:35
درگوشی


اومدم.
مامان امین
28 فروردین 92 23:52
سلام لیلا جون کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟ کم پیدایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟


اومدم عزيزم . حالا چرا اينقدر عصباني مي شي خوبببببببب.
مامان تارا
30 فروردین 92 23:52
آفرین به گل دخمل باهوش خودم / مامانی مطمئن باش ذوق و قریحه شعر و قصه گویی رو داره از همین حالا معلومه بروزیم
مامان محمد و ساقی
31 فروردین 92 14:56
سلام عزیییییییییییییییییییییییییزم
وای چقدر قشنگ گفتی گلمهمه ی شعرها و قصه هاتون خوندم
مامانی ممنون که براش ثبت کردی
راستی ساقی هم میگه:دوزیدی


مامان رقیه
2 اردیبهشت 92 22:10
قربونت برم عزیییییییییییییییزم


مرسي از محبتت عزيزمممممممممممممممممم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 اردیبهشت 92 8:13
ممنون عزیزم از اینکه پیشمون اومدی رمزو خصوصی براتون می زارم




اومددددددددددددددم....


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهارم می باشد