ترنمترنم، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

ترنم بهارم

بازي

1391/11/28 7:37
نویسنده : لیلا
1,038 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام . من به يك بازي دعوت شدم از طرف رضوان جون ، مامان رادين كوچولو. بازي اينجوريه كه بايد بنويسيم كه چرا وب لاگمون رو دوست داريم و سه تا از دوستانمون رو به اين بازي دعوت كنيم.

من وبلاگ ترنم بهارم رو دوست دارم چون :

1- هديه‌اي از طرف من به گل زندگيمون هست ، كه بدونه لحظه لحظه زندگيش و بزرگ شدنش براي ما چه با ارزش و چه زيبا بوده .و با هر نفسش ما جون گرفتيم و شاد شديم.

2- توي اين دنيا و به دور از مشكلات و روزمرگيها ، وبلاگم براي من مثل يه دفتر خاطراته كه مي‌تونم توش از دختر نازنينم بنويسم ، از بهترين بهانه زندگيم و از بالاترين عشق ،كه عشق مادر به فرزند هستش.

3- توي اين دنياي مجازي دوستاي خوبي پيدا كردم كه با خوندن خاطراتشون همراهشون شاد مي‌شم و يا با اونها ناراحت مي‌شم. از تجربياتشون استفاده مي‌كنم  و صبر رو ازشون ياد مي‌گيرم. ياد مي‌گيرم كه مادر بودن چقدر سخته و چقدر بايد مراقب باشم.

 

من هم سه تا از دوستاي عزيزم رو به اين بازي دعوت مي كنم:

مهتاب جون مامان پري روياهاي من ( مبينا)

سميه جون مامان امير ناز

مامان كوروش جون شيريني زندگي 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

زیباترین گل پسرو گل به سر دنیا
24 بهمن 91 9:53
ممنون عزیزم
مهتاب
24 بهمن 91 12:01
سلام لیلی جونم چند نفر دیگه از من خواستند من فکر کردم باید فقط جواب بدم ولی شما واضحتر نوشتی . اگه اشتباه نکنم منم باید این زنجیره رو ادامه بدم . خیلی جالب بازی میکنم گلم
مامان امین از وبلاگ (همه وجودم امین جان)
24 بهمن 91 18:02
قلب هایی اطراف مان هستند که همگی فرشته اند، قلب هایی خالص، پاک و زیبا که موهبت خدایند و هر گاه به آنها نیاز داشته باشی، همراه تواَند و به یاریَت می آیند و به راحتی می توانی آنها را ببینی، فقط کافی است اندکی تأمل کنی. مادر تجلی مهربانی خداست در زمین. شاد و سربلند باشید.


ممنون عزيزم از متن قشنگت. مرسيييييييييييييييييي.
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
24 بهمن 91 23:00
قـــــــــــــــشنگ نوشتی خانومی





مرسي گلم.
رضوان مامان رادین
25 بهمن 91 0:13
لیلا کجایییییییییی؟؟؟؟؟؟بابا زودتر وبلاگ دخملی را آپ کن دیگه


چشم . حتما عزيزم.
زیباترین گل پسرو گل به سر دنیا
25 بهمن 91 10:03
وبلاگ شما هم عالیه مامانی ممنون عزیزم
مامان امیرناز
25 بهمن 91 10:46
سلام عزیز دلم ممنون از لطفت الان باید چیکار کنم جوابشو تو وبلاگ خودم بنویسم؟
مامان کوروش
25 بهمن 91 11:27
سلام همشهریگل دخترمون خوبهممنون که منو دعوت به مسابقه کردی چشم حتما مینویسم
یاسمین
25 بهمن 91 16:02
سلام خانومی.ممنون که به وبلاگم سر زدید
ماشاله دختر نازی دارید، خدا حفظش کنه.بازم بیا وبم البته اگه دوست داشتی


حتما عزيزم.
مامان امیرناز
2 اسفند 91 12:41
سلام گلم نوشتم


مثل هميشه عالي بود عزيزم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهارم می باشد