ترنمترنم، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

ترنم بهارم

معلم كوچولوي ناز من.....

1392/9/21 7:54
نویسنده : لیلا
1,721 بازدید
اشتراک گذاری

 ديروز دختر نازنين من  معلم شد و به بچه‌ها درس داد .

توي كلاسشون هر كدوم از بچه‌ها بايد براي يكي از حروف تاج درست كنن و همون حرف رو مثل يك معلم به بچه‌ها درس بدن. نایت اسکین براي ترنم حرف (ي) افتاد و معلم كوچولوي ناز من ديروز درس ( ي ) رو تدريس كرد. موفق باشي معلم كوچولوي من . نایت اسکین 

 

 

 

 

 بچه‌ام هنوز تو جو تم تولدشه ( دختر توت فرنگي ) ، مدام مي‌گقت آخه تم من كه كيتي نبود كه برام تاج ( ي ) با تم كيتي درست كردي!!!! تعجب 

  دختر نازنين من تا الان 4 تا ستاره گرفته و از كارتهاي امتياز مدرسه تا الان 100 امتياز كسب كرده. قلب توي 5 تا املاي مدرسه ، حتي يك غلط هم نداشته و همه رو كامل و درست نوشته. ماچ

 هفته گذشته در دومين جلسه مدرسه معلمشون مدام اشكالات بچه‌ها رو به مامانا مي‌گفت و به اونها يادآوري مي‌كرد كه بيشتر با بچه‌ها كار كنن و يا در مورد رفتار بعضي از بچه‌ها تذكر مي‌داد كه مثلا زياد گريه مي‌كنن يا به درس زياد توجه نمي‌كنن ،مشغول تلفن  ولي در مورد ترنم چيزي نمي‌گفت . آخرش ديگه طاقت نيوردم و ازش پرسيدم خوب اشكالات ترنم رو هم بگو تا بيشتر باهاش تمرين كنم . معلمشون خنديد و گفت خوب ترنم خدا رو شكر اشكالي نداره كه من بخوام بگم. واقعا اون لحظه خيلي احساس غرور كردم و دلم مي‌خواست ترنم همونجا بود تا حسابي بغلش مي‌كردم و مي‌چلوندمش.بغل

  در همون جلسه مادرها تصميم گرفتن به مناسبت شب يلدا ، براي خانم نجبايي كادو بگيرن و يه جشن كوچيك توي مدرسه براي بچه‌ها داشته باشن. ان شاا... به زودي ميايم با عكسهاي جشن يلدا.

 توي اداره نمايشگاه كتاب برگزار كردن با 70 % تخفيف. يعني اگر 100 هزار تومن خريد مي‌كردين فقط فقط بايد 30 هزار تومن پرداخت مي‌كردين. منم جوگير ، تا تونستم كتاب خريدم البته بيشتر براي ترنم . و تعدادي هم به عنوان كادو براي بچه‌ها . از هر كتابي كه مي‌خواستم به عنوان هديه بخرم بايد يكي هم براي ترنم مي‌خريدم تا اجازه داشته باشم كه كادو بدم. از اون روزه من همش در اين حالتم  و براي ترنم داستان مي‌خونم. هیپنوتیزم

 

 

 

 

پي نوشت : الان داره برف مياد.   خدا كنه برف روي زمين بمونه تا ترنم بتونه آدم برفي درست كنه.  يعني ميشه اين برف ادامه داشته باشه. خیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان نازنین جون
21 آذر 92 8:56
ماشاا...به ترنم خانم شاگرد زرنگ کلاسانشاا ...همیشه موفق باشی
لیلا
پاسخ
ممنون عزيزم.
مامان پارسا
21 آذر 92 11:20
آفرين به دختر خوب و درس خوان و نمونه
لیلا
پاسخ
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 آذر 92 11:30
فدای خانم معلم خوشگل و مهربونم ایشالاه حیاط خونتون پر بشه از برف تا ادم برفی درست کنید و عکسش و برامون بزارید
لیلا
پاسخ
خونه ما حياط نداره چون آپارتمانه ولي حسابي برف بازي كرديم.
رضوان مامان رادین
21 آذر 92 11:31
آفرین به ترنم درس خون خاله... لیلا مث خودت میمونه شاگرد زرنگه
لیلا
پاسخ
رضوان مامان رادین
21 آذر 92 11:32
یعنی کلاه تاجدارشو خودت درست کردی؟ چطوری اونوقت...بابا هنرمند بابا درسخون...بابا مامان مهربون
لیلا
پاسخ
آره خودم طراحي كردم و پرينت گرفتم . چه ميشه كرد رضوان جون . هنرمندي و هزار...
رضوان مامان رادین
21 آذر 92 11:33
راستی اراک داره برف میاد؟؟؟ خوش به حالتوناینجا هوا ابریه و حسابی داره باد میاد
لیلا
پاسخ
جات خاليه رضوان خيلي حال ميده.
مامان پريسا خانوم
21 آذر 92 11:42
خصوصيتونو چك كنيد لطفا
لیلا
پاسخ
اومدم عزيزم.
مامان ایمان جون
22 آذر 92 15:58
آفرین ترنم جونم,ایشالا همیشه موفق باشی عزیز خاله تخفیف کتابها م خیلی جالبه,من تا حالا اینقدر تخفیف ندیده بودم خوش به حالتون
لیلا
پاسخ
ممنون عزیزم. منم با این همه تخفیف کلی تونستم کتاب بخرم. حسابیییییییی مزه داد.
فهیمه
24 آذر 92 8:06
آفرین به ترنم خانم باهوش. لیلا جون با مامانی مثل شما باید هم ترنم جون زرنگ کلاس باشه. بوس برا معلم کوچولوی ناز
لیلا
پاسخ
ممنون فهيمه جون.
الهه مامان یسنا
24 آذر 92 10:43
ای معلم کوچولوی ناز ما رو ببین چه قدر بامزه که باید خودشون درس بدن چه کار جالبی!!!
لیلا
پاسخ
به نظر معلمشون اين هم يه تجربه براي بچه‌هاست و هم اعتماد به نفسشون رو زياد مي‌كنه.
مامان رقیه
24 آذر 92 21:20
چطوری لیلای مهربون؟ خوبی عزیزم؟ جیگر این خانوم رو خوب واسش تاج با اون تم درست میکردی ایشالا همیشه خندون باشه این فرشته خانوم
لیلا
پاسخ
ممنون رقيه جون.
مامان پارسا و پوریا
25 آذر 92 0:20
دقیقا احساس غرورت رو درک میکنم منم که میرم مدرسه پارسا همین شرایط رو دارم خوشحالم که بچه هامون باعث افتخارمونن
لیلا
پاسخ
ان شاا... هميشه همين بمونه....
مامان پارسا و پوریا
25 آذر 92 0:21
خوش بحالتون.من عاشق نمایشگاه کتاب با تخفیف زیادم. الانم یه عالمه کتاب نخونده دارم اما بازم وقتی نمایشگاه هست منو نمیشه از اونجا بیرون آورد!
لیلا
پاسخ
خوب منم براي خودم كلي كتاب خريدم. ولي ذوق خريدن از ذوق خوندن بيشتره به خدا.
مامان پارسا و پوریا
25 آذر 92 0:23
همین آرزو رو من هم میکردم اما متاسفانه اونقدر برف توی حیاط نموند که بشه باهاش آدم برفی درست کنی! پارسا فقط تونست سطل شن و ماسشو پر برف کنه! همینم غنیمته!
لیلا
پاسخ
واقعا همين هم غنيمته. يادش به خير دوران ما اينقدر برف ميومد كه اين برفهاي كم رو اصلا حساب نمي‌كرديم.
مامان محمد و ساقی
28 آذر 92 19:16
سلام لیلا جون خوبی عزیزم به به خانوم معلمچه تاج خوشگلیچقدرررررر هم بهش میادآخی تم توت فرنگی واااااااااااااااااای لیلا جون چه اداره خوبی دارینا.جای من تو خرید اون همه کتاب خالی میتونستم 200 تومن خرید کنم 60 تومن بدممن عاشق کتااااااااااااااااااااااااابم مبارک باشه وای برف.دلم میخواداینجا هم باروووووووووووووووونه و هوا یخ شده.چی میشه اینجا هم برررررررررف بیاد
لیلا
پاسخ
ان شاا... اونجا هم برف بياد. ما كه حسابي كيف كرديم. جاتون براي خريد كتاب واقعا خالي بود. منم تا تونستم خريد كردم.
خاله شيدا و روشا
30 آذر 92 8:58
سلام ماماني ماشالا به ترنم خانوم زرنگ به به چه تاج خوشگلي
لیلا
پاسخ
ممنون عزيزم.
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
7 دی 92 14:04
لیلا جان هر سه تا پست آخر رو خوندم خیلی خیلی لذت بردم... سر فرصت مناسب میرسم خدمتتون
لیلا
پاسخ
منتظرم عزيزم.
★ مامان آینده یه فسقلی ★
19 دی 92 2:50
فدای این معلم کوشولویی که تو جو تم تولد بوده آفرین به تو ترنم عزیزم که مامانی رو خوشحال کردی 70 درصد؟!!!! ای ول خوب کاری کردین لیلا جان، بهترین هدیه همین کتاب هستش.... نه کهنه میشه، نه از مد میفته و ....
لیلا
پاسخ
منم حسابي با اين 70 درصد تركوندم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهارم می باشد