ترنمترنم، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

ترنم بهارم

جشن تولد 7 سالگي

1393/6/31 13:51
نویسنده : لیلا
3,141 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

تصویر متحرک زیباسازی وب  تولد 7 سالگيت مبارك گلم. تصویر متحرک زیباسازی وب

 

مراسم جشن تولد هفت سالگي دختر نازنينم امسال توي خونه و با حضور خانواده مامان جون‌ ، دايي ميلاد و خانم دايي ، خاله ندا و حضور افتخاري سارينا برگزار شد.

 

 

 

بابايي دور از چشم مامان و بقيه رفته بود و يه كادو براي ترنم خريده بود ، هر چي ازش مي‌پرسيديم چي خريدي ؟ جواب سربالا مي‌داد  تا اينكه موقع باز كردن كادوها بالاخره كادوي بابايي معلوم شد. و امااااااااااااااااااااااااا اگه گفتيد كادو چي بود؟؟؟؟؟ يه راهنمايي ........ تو عكس زير معلومه.خندونک

 

 

بلههههههههههه بابايي يه جفت گوشواره براي ترنم خريده بود و كلي دخترمون ذوق‌زده شد.جشنجشن

 

 

ابراز محبت رها به ترنم خنده

 

 

ممنون بابايي مهربون بابت سورپرايزت.محبتمحبت

 

اينم كادوهاي تولد

 

و امااااااااااااااااا بخش خوشمزه ماجرا خوشمزه

ژله خرده شيشه ، لازانيا ، ته چين ، سمبوسه و پيتزا لقمه‌اي.خوشمزه

 

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 

تشكر نوشت :

ممنون رضوان جون بابت تبريك قشنگي كه توي وب رادين برامون گذاشتي.محبتبوس

 

ممنون از محبتت مامان تاراي عزيز.

 

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

نصيحت نوشت : دستور پيتزا لقمه‌اي رو از روي وبلاگ آشپزي‌هاي مامانم برداشتم. فوق‌العاده است . حتما يكبار امتحانش كنيد. محبت

پسندها (4)

نظرات (13)

مامان آیهان
1 مهر 93 11:04
تولدت مبارک ترنم جوووووووووون
لیلا
پاسخ
قربون شما.
مامان ایمان و کیان
1 مهر 93 12:18
تولدت مبارک ترنم جووووووووووونی , ایشالا 1200000000000ساله بشی خوشکل خانم
لیلا
پاسخ
ممنون عزيزم.
رضوان
1 مهر 93 21:03
به به چه تولدی...بسلامتی خاله جون..120 ساله بشی...هدیه بابایی هم عالی بودددد..مبااارکت باشه خانوم عسل
لیلا
پاسخ
ممنون خاله‌ي مهربون.
مامان آمیتیس
2 مهر 93 21:47
سلام تولد تولدت مبارک ایشالا صد ساله شی نه صد و بیست ساله شی نه صد و بیست سال کمه همیشه زنده باشی
لیلا
پاسخ
مامان آمیتیس
2 مهر 93 21:50
وووووووووووووووووووووووووووااااااااااااایییییییی چه خوراکی های خوشمزه ای چه مامان با سلیقه ای راستی لیلا جون چرا ما رو دعوت نکردی ما که همشهری هستیم
لیلا
پاسخ
ممنون از تعريفت عزيزم. بابت دعوت هم ....
مامان آمیتیس
2 مهر 93 21:50
راستی نظرات من تو پستای قبلی کو
لیلا
پاسخ
همه رو تايد كردم به خدا.
مامان آمیتیس
2 مهر 93 21:52
اینم کادو ما واسه پرنسس زیبا
لیلا
پاسخ
ممنون از كادوي قشنگتون.
مامان فهیمه
6 مهر 93 20:04
امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک . . .
لیلا
پاسخ
ممنون گلم.
مامان فهیمه
6 مهر 93 20:05
سلام لیلا جون خوبی عزیزم . گرسنم شد من غذاهای خوشمزه میخوام
لیلا
پاسخ
الهيييييييييييييي. آخه با ابن همه فاصله بينمون من چكار كنم برات
بابا و مامان
7 مهر 93 15:45
لیلا
پاسخ
مامان ترنم
19 آبان 93 9:11
سلام تولدت مبارک گل پونه گل عزیز من یکی یه دونه وماشالا به این مامان هنرمند منم می خوام برای ترنم توی دی تولد بگیرم کفشدوزکی ولی دسر غذا نمی دونم چی درست کنم اگه می تونید بهم راهنمایی کند
لیلا
پاسخ
عزيزم ممنون. بابت تزئينات كفشدوزكي كه توي اينترنت ايده زياده. اما در مورد دسر هم به نظرم دسرهاي ساده و شيك درست كن كه وقتت رو زياد نگيره و بتوني از قبل همه چيزش رو آماده كني مثل ژله خرده شيشه يا ژله آكواريوم يا ژله رنگين كمون. سالاد ماكاروني هم ايده خوبيه و راحت هم هست. حليم بادمجون هم خوبه و مي‌شه از قبل آمادش كرد. البته شما خودت هنرمندي .
مامان پارسا و پوریا
22 آبان 93 22:38
لیلا جونم امسال تولد ترنم رو یادم بود اما نتونستم بیام و بهتون تبریک بگم. آخه چند روز قبلش یه تصادف واسه همسری اتفاق افتاده بود و من چندین شبانه روز بیمارستان بودم و بعدشم که کارم شروع شد. تو این مدتم خیلی گرفتار بودم و نتونستم به هیچکدوم از دوستام سر بزنم.ببخشید و با کُلّــــــــــــــی تاخیر ترنم گلی تولدت مبارک.
لیلا
پاسخ
ممنون عزيزم . شما هر وقت بياي عزيزي.
مامان پارسا و پوریا
22 آبان 93 22:42
راستی یه چیزی لیلا جون!یه سوال؟ شما چطوری وقت کردی اینهمه تدارک دیدی؟؟؟؟؟؟ من که خودمو بکشم یه مهمونی بگیرم فقط یه خورشت میتونم درست کنم با سالاد! تازگیا هم که کلا ژله رو کنسل کردم. سبزی خوردنمم اگه مامانم بگیره پاک کنه میذارم تو سفره! در غیر اینصورت اونم کنسل میشه!!!! خدائیش چه کدبانوئی شدم خبر نداشتم!
لیلا
پاسخ
خوب گلم من يه بچه بيشتر ندارم و شما كارت دو برابر كار منه.بعدش هم من تا جايي كه بتونم كارهامو از روز قبل آماده مي‌كنم. تا فقط كارهاي نهايي بمونه براي روز مهموني.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهارم می باشد