ترنمترنم، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

ترنم بهارم

بايد عجله كنم

1391/10/30 9:16
نویسنده : لیلا
372 بازدید
اشتراک گذاری

ترنم عزيزم ،‌ گل هميشه بهارم از اونجايي كه كمي دير با اين سايت آشنا شدم. بايد خيلي تلاش كنم و زمان بزارم تا بتونم تا  جايي كه مي‌شه و حافظه‌ام ياري مي‌كنه ، لحظات قشنگ زندگي تو رو كه گذشته برات ثبت كنم . عزيزم امروز با همه مشغله كاري كه داشتم در مورد كلاسهاي نقاشي كه قبلا رفتي و ترمهايي كه گذروندي با تعدادي از نمونه نقاشيهات برات ثبت كردم . قول مي‌دم كمي بيشتر وقت بزارم (البته تا جايي كه كارها اجازه بدن ) . دنياي من دوستت دارم به اندازه تموم دنيا . قلبقلبقلبقلب

عکس متحرک, تصاویر زیبا ساز وبلاگ, قشنگ, جالب,عکس انیمیشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رضوان مامان رادین
28 دی 91 13:36
سلام ترنم جونم..خوش اومدی به نی نی وبلاگ.عسلم خیلی دوست دارم


ممنون . منم شما و رادين رو دوست دارم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهارم می باشد