ترنمترنم، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

ترنم بهارم

در فراق مادربزرگم...

1393/12/24 8:59
نویسنده : لیلا
1,503 بازدید
اشتراک گذاری

هیایوی کودکی در خانه مادربزرگ، سفره های بزرگ و رنگین و گرد هم جمع شدن تمامی اعضای خانواده در خانه مادربزرگ، دست گل اب دادنها در خانه مادربزرگ، گیس گرو گذاشتن در برابر والدینمان باز هم بواسطه مادربزرگ...

 

دلتنگم ، دلتنگ دستهای نوازشگرش،نگاههای مهربان و همیشه نگرانش آغوش گرم و همیشه بازش...

می نویسم به یاد خنده هایش ، سادگیش ، عطوفت و مهربانیش ، لطافتش ، صداقتش و تمام خوبیهایی که از او تا ابد جاودان می ماند ؛

 

صبح جمعه 22 اسفند مادربزرگم براي هميشه رفت و همه‌ي ما عيد امسال جاي خالي پاكترين و باصفاترين مادربزرگ دنيا رو كنار سفره‌ي هفت سينمون بدجور خالي مي‌بينيم......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

بابا و مامان
24 اسفند 93 12:13
خدا رحمتشون کنه و قرین رحمت الاهی باشند
لیلا
پاسخ
ممنون دوست مهربون و خوش قلبم.
رضوان
24 اسفند 93 17:52
تسلیت میگم لیلا جون عزیزم..ان شاا بهشت برین جاشون باشه...خدا پدر و مادرتو صدساله کنه...
لیلا
پاسخ
مرسي از لطفت رضوان جون.
مامان الهه
25 اسفند 93 0:20
آخییییخدارحمتشون کنه .....خیلی سخته جای خالیشون رو دیدن...روحشون شاد
لیلا
پاسخ
ممنون الهه جون مهربون.
مامان تارا
25 اسفند 93 7:02
تسلیت میگم عزیزم
لیلا
پاسخ
مرسي گلم.
مامان آمیتیس
5 فروردین 94 12:02
عزیزم تسلیت بهتون میگه خدا رحمتشون کنه یاد مادر بزرگ مرحومم افتادم خدا همشون رو رحمت کنه که برکت خانواده ها هستند
لیلا
پاسخ
ممنون از لطف شما.
مامان فهیمه
14 فروردین 94 18:02
سلام لیلا جان تسلیت میگم در غم شما شریک هستم.
لیلا
پاسخ
ممنون گلم.
مامان فهیمه
14 فروردین 94 18:02
گشت گرداگرد مهر تابناک ، ایران زمین / روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین ای تو یزدان ، ای تو گرداننده ی مهر و سپر / برترینش کن برایم این زمان و این زمین . . . عید نوروز بر شما مبارک
Mah
22 فروردین 94 16:12
سلام عزیزم. با تاخیر سال نو مبارک... دوستت دارم... هنوز به یادت هستم...
لیلا
پاسخ
ممنون عزيزم . منم همينطور عزيزم.
پویا و پرنیا
2 اردیبهشت 94 9:23
سلام عزیز دلم خوبی؟ ببخش ک این مدت در برابر لطف و محبت بینهایت شما بیمعرفت بودم درگیر نی نی خانوم بودم حسابی گل دخترت خوبه خودت چطوری دوست نادیده و مهربون من؟
لیلا
پاسخ
خوش باشي هميشه با ني‌ني كوچولوي نازت و پوياي شيرينت.
مامان فهیمه
19 اردیبهشت 94 7:51
سلام لیلا جون کجایی عزیزم
لیلا
پاسخ
بالاخره اومدم . فقط با يه كم تاخير.
پویا و پرنیا
19 اردیبهشت 94 9:22
نبینم غمتو دلم برات تنگ شده حسابی
لیلا
پاسخ
ممنون از دل مهربونت عزيزم.
مامان فهیمه
28 اردیبهشت 94 9:27
سلام لیلا جون کجایی خانمی دلمون هواتون کرده دختر نازم ترنم خانم خوبه ببوسیدش از طرف من
لیلا
پاسخ
قربونت برم فهيمه جون. هستم ولي كم‌رنگ.
مامانی
2 تیر 94 11:45
لیلا
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهارم می باشد