ترنمترنم، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

ترنم بهارم

سلام

1391/10/28 8:05
نویسنده : لیلا
1,535 بازدید
اشتراک گذاری
 
 

سلام . گل زندگي من ، ترنم بهارم متولد سي ام شهريور ماه سال 1386 و پنج سالشه.
شايد بگين كه چرا اينقدر دير اقدام كردم و تا بحال كجا بودم.
من هم بدنبال يك اتفاق جالب و ساده با اين سايت آشنا شدم .ترنم همون همسايه روبروي يسنا خانم و دوست رادين ، جوونمرد كوچولو ست .
 كه بدنبال اين اتفاق جالب من هم با اين سايت آشنا شدم و تصميم گرفتم با عضويت توي اين سايت براي خودم و ترنم عزيزم دوستاي مجازي و در عين حال حقيقي داشته باشم.
حالا براي شروع چند تا عكس از گل زندگيم ، ترنم عزيزم مي‌زارم.
راستي ترنم من پيش دبستانيه ، خوشحال مي‌شم با كسي كه بچه هم سن و سال و هم مقطع دخترم داشته باشه آشنا بشم.

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

اينم يه عكس از ترنم زندگي من در سال 89

اينم يه عكس از ترنم زندگي من در سال 89

اينم يه عكس از سيزده بدر سال 91 ترنم و نگار (دختر عموي ترنم)

 عكس از سيزده بدر سال 91 ترنم و نگار (دختر عموي ترنم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان کوثری
26 دی 91 10:34
با طراحی تقویم کودک وتم های مختلف تولد درخدمت شما هستیم طرح های جدیدمون تنوع زیادی دارن حتما ببینید حضورتون باعث دلگرمی ماست http://temparti.blogfa.com/
مامان مارال دون
26 دی 91 11:09
نمیگیم چرا دیر ، ولی میگیم خیلی خوش آمدین. دخملتون نازه واقعآً





مرسي عزيزم. دختر شما هم ماشاا.. خيلي نازه. خدا حفظش كنه.
مامان آیسل
26 دی 91 13:26
سلام خیییییییلی خوش آمدین ازسایت ماهم دیدن کنید اگه خواستین لینکمون کنید


فاطمه از تهران
11 اسفند 91 15:43
سلام خيلي سايت زيبابود.خوشمااااااااااااااان امد.


ممنون عزيزم. شما لطف داريد.
آجی هستی
17 مرداد 92 21:51
با سلام خدمت شما (بابایا مامان ترنم خوشگله
)
خواستم بهتون بگم که منم برای هستی (خواهرم که امسال به دنیا آمد)
یه وبلاگ درست کردم خوشحال میشم حضور گرمتون رو اون جا ببینم .
دوست شما
صبا



حتما عزيزم. ممنون كه به وبلاگ ما اومدي.
آجی هستی
17 مرداد 92 21:53
آغوش بعضی ها....
علم را زیر سوال میبرد...
آنقدر آرامت میکند ....
که از سه مسکن اثرش بیشتر است



صبا
5 شهریور 92 12:59
پیشاپیش تولد ترنم خوشگله مبارک
این وب مال خودمه اگه زحمت نمیشه بهش سر بزنید
به ترنم گوگولی هم سلام برسونید
بای بای


ممنون عزيزم كه بهمون سر زديد. حتما گلم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهارم می باشد