ترنمترنم، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ترنم بهارم

نامه ترنم به خدا

1393/3/30 8:32
نویسنده : لیلا
1,976 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خالق هستي

ترنم گودرزي

من با نام تو شروع مي‌كنم

اي خدا تو را دوست دارم 

من نوري درخشان دارم 

و اي خدا خيلي دوستت دارم

براي جوجه‌هايم آرزوي موفقيت مي‌كنم

گريه نكن ، قم قم ( غم غم ) نكن بي من

اگر آنها را ديدي به من خبر بده

گريه نكن زار زار مثل قم (غم ) آن‌ها

تو به آن‌ها همچي ( همه چيز ) دادي 

خيلي آن‌ها را دوست داشتن ( داشتم )

ولي من تو را به آنها نشان مي‌دهم از آسمان به زمين

قتره قتره ( قطره قطره ) باران مي‌بارد باران قم ( غم ) ، باران مي‌بارد

 

 

 

پي نوشت : نمي‌دونم چرا يهو ياد جوجه‌هاش افتاده بود .24420_JC_cupidgirl.gif

پسندها (4)

نظرات (8)

مامان فهیمه
31 خرداد 93 17:19
لیلا
پاسخ
مامان تارا
3 تیر 93 7:46
خیلی عالیست ترنم جونم تو بالاخره شاعر میشی
لیلا
پاسخ
رضوان
4 تیر 93 11:47
واسه چرا من این پستو ندیده بودم...جیگر ترنم که اینقدر قشنگ نامه نوشته
لیلا
پاسخ
مرسي عزيزم.
مامان ز✿ـرا
5 تیر 93 21:00
فدات شم عزیزم...
لیلا
پاسخ
مامان ایمان جون
10 تیر 93 11:44
آخی چه قشنگ و بااحساس نوشته , یه جورایی شعر گفته باریکلا به ترنم جون
لیلا
پاسخ
ممنون عزيزم.
❤مامان محمد و ساقی❤
10 تیر 93 12:25
آخی چه قشنگ
لیلا
پاسخ
مامان آمیتیس
14 تیر 93 22:54
وااااااااااااااااااااااای عزیزم خیلی خیلی قشنگه
لیلا
پاسخ
ممنون گلم.
بابا و مامان
18 تیر 93 12:11
افرین به ترنم جونم خیلی زیبا بود
لیلا
پاسخ
ممنون خاله هميشه مهربون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهارم می باشد