ترنمترنم، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

ترنم بهارم

اولين مهمان تابستاني ترنم

1393/4/3 8:44
نویسنده : لیلا
1,560 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

از روز يكشنبه گذشته ، دختر عمه ترنم ( مرضيه )مهمون بود.  روزهاي ديگه وقتي ترنم از خواب بيدار مي‌شد تا زماني كه مي‌خواستم به خونه برم صد بار زنگ مي‌زد كه مامان من چكار كنم ، حوصله‌ام سر رفته؟

امااااا از روزي كه براش مهمون اومده بود ، زنگ كه نمي‌زد هيچ ، وقتي هم كه من زنگ مي‌زدم كه چكار مي‌كنيد ؟ مي‌گفت مامان من زياد وقت ندارم بايد به بازي‌ام برسم زودتر بگو. 

از خاله بازي و معلم بازي گرفته تا نقاشي و اسم فاميل  و............... . خلاصه اين چند روز حسابي بهش خوش گذشت ، طوري كه جمعه كه مرضيه مي‌خواست بره كلي غصه خورد و همش مي‌گفت حالا من از فردا با كي بازي كنم؟ يه چيز خيلي جالب اينكه اين چند روز حتي از نظر خوراك هم خيلي خوب شده بود ، ديگه كمتر ايراد مي‌گرفت و گاهي تا حد انفجار خودش و شاخ درآوردن من غذا مي‌خورد. 

اندر مزاياي اين مهمون تابستوني : همسري از اون روزي كه ديده ترنم حسابي سرگرمه و بهش خوش مي‌گذره در مورد فرزند دوم چند صباحي نطق كرد ،‌ نیشخند و من همچنان whistlingwhistlingwhistlingwhistling

 

 

 

خواهر شوهر نوشت : امشب بله برون دايي ميلاد_  بالاخره منم دارم خواهر شوهر مي‌شم. نیشخندنیشخندنیشخندنیشخند

پسندها (8)

نظرات (24)

چاره اینجاست
3 تیر 93 10:55
سلام. مبارک باشه خواهر شوهر شدنتون
کودک 118
3 تیر 93 10:59
سلام از وبلاگ من دیدن کنید شاید خوشتون بیاد
رضوان مامان رادین
3 تیر 93 11:13
به به لیلا خانووووم خواهر شوهررررر...دیدم چند روزه خبری ازت نیست...داشتی خودتو واسه بودن ی خواهر شوهر واقعیییی اماده میکردیمیبینم که دعای ترنم در مورد برادر و خواهر داره درگیر میشه...خدا را شکررررلیلا فقط دست دست نکن...تا اقای پدر پشبمون نشده
لیلا
پاسخ
رضوان من دارم همچنان سوت مي‌زنم.
سحر
3 تیر 93 11:50
چه دختر نازی دارید، خدا حفظش کنه.
لیلا
پاسخ
ممنون گلم.
رضوان
3 تیر 93 16:03
نفهمیدم نظری که گذاشتم اومد یا نه؟
لیلا
پاسخ
اومد ولي من خيلي دير تاييد كردم.
مامان ز✿ـرا
5 تیر 93 20:58
بله دیگه عزیزم همه بهانه گیریها از تنها بودنه،حرف همسرتونو جدی بگیریدتبریک میگم خواهر شوهر
لیلا
پاسخ
ممنون گلم.
الهه
6 تیر 93 22:13
واقعا همبازی برای بچه ها نعمته...این یکی دوباری که ترنم و یسنا با هم بودن حس میکردم مزایای فرزند دوم رو
لیلا
پاسخ
پس براي شما هم كم كم اين مزيتها داره روشن مي‌شه.
پویای مامان
7 تیر 93 8:30
به حرف بچه گوش کن عزیزم برا آینده ات خوبه خخخخخخخخ خواهر شوهر بودن خیلی هم خوبه . از همین الان به خودت قول بده هر آنچه برای خود می پسندی برای او هم بپسندی عزیزم بعد میشی یه خواهر شوهر که زن داداشا سرت قسم بخورن
لیلا
پاسخ
سعي خودمو مي‌كنم
خاله معصومه
7 تیر 93 13:24
مبارک باشه لیلا جون تبریک میگم امیدوارم خوشبخت بشن
لیلا
پاسخ
مرسي عززززيزززززم.
خاله شيدا و روشا
9 تیر 93 7:58
الهي فداش شم خواهر شوهر شدنتون مبارك باشه هميشه به جشن و شادي
لیلا
پاسخ
ممنون گلم.
مامان فهیمه
9 تیر 93 21:39
سلام لیلا جون من که از خیلی وقت پیش به شما توصیه کردم که بچه دوم خوبه ولی گوش ندادید. خواهر شوهر شدنتون هم مبارک ایشالا به خیر و خوشی تبریک به آقا میلاد گل که همای سعادت روی شونه هاشون نشسته
لیلا
پاسخ
آي ماماني ناقلا . تو كه لالايي بلدي چرا خودت.......
❤مامان محمد و ساقی❤
10 تیر 93 12:27
همیشه بچه دومی ها با بچه اولی ها سرگرم میشن تو خونه ما اینطوریه همچنان به سوت زدن ادامه بده خواهرررررررر شوهرشدنت مبارک
لیلا
پاسخ
آره خواهر . همچنان دارم سوت مي‌زنم.
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
10 تیر 93 17:53
سلام لیلا جونم . وای که چقدر دلم واستون تنگ شده بود. خیلی وقت پیش یه سر اومدم، مطالبو خوندم، منتها وقت کامنت نداشتم. شرمنده عزیز دلم. فدای این دخملی ِ خوشگل الهیییییی... یادم به خودم افتاد که وقتی یکی از دخترای فامیل میومد خونه مون چه ذوقی میکردم و اینکه چقدر دوست داشتم شب هم خونه مون بمونه تا صبح با هم بیدار بشیم و صبحانه و ... البته من خواهر و داداشی هم داشتم... منتها چون همسن ِ خودم بود، بیشتر دوستش داشتم... عزیزم.. هزار ماشالا ای جان.. خواهر شوهر شدنتون مبارک... مطمئنم که شما مهربونتر از اونی هستین که هر کسی بخواد فکر ِ بدی کنه در رابطه با خواهر شوهر شدن ِ شما... البته این روزا زنداداشا هم خواهرشوهر هستن هم زنداداش خود ِ منم هم خواهرشوهرم هم زنداداش... منظورم اینه که هم زنداداش دارم، هم خواهر شوهر متوجه منظورم شدین؟ دوستتون دارم...
لیلا
پاسخ
عزيزم خسته نباشي از اين همه درس و امتحان. سعي مي‌كنم از اون جور خواهر شوهراش نباشم. آره عزيزم متوجه شدم چي گفتي. تو هر دو نوعش رو هستي.
مامان آمیتیس
14 تیر 93 22:57
سلام عزیزیم امان از دست بچه ها وقتی که کسی میاد آمیتیس که هر هر کی میاد به من میگه دیگه تو رو دوست ندارم
لیلا
پاسخ
مامان نازنین جون
17 تیر 93 1:41
سلام عزیززززززززززززم مبارک باشه داری خواهر شوهرمیشی، ولی از اون خواهر شوهرای مهربون بچه ها وقتی هم بازی دارند خورد وخوراکشون بهتر میشه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عایاااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟
لیلا
پاسخ
منم واقعا موندم كه اين وروجكا چطور با هم كه هستن همه چي خوب و عاليه؟
بابا و مامان
18 تیر 93 12:07
فدای ترنم جونم دلم برات خیلی تنگ شده بود ببخشید این دفعه خیلی دیر اومدم پیشت دوستت دارم عزیز دلم
لیلا
پاسخ
ممنون گلم . شما هميشه عزيزي. چه زود بياي و چه دير.
بابا و مامان
18 تیر 93 12:08
عزیزم خوش باشی با مهمون عزیزت
لیلا
پاسخ
واقعا كه خوش بود و بهش خوش مي‌گذشت.
بابا و مامان
18 تیر 93 12:09
مبارک باشه مامان جون ایشالاه به سلامتی
لیلا
پاسخ
ممنون عزيزم.
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
31 تیر 93 13:40
_____۩۩۩۩۩۩۩_____________ ۩۩۩۩۩۩۩ ____۩۩۩۩۩۩۩۩۩____________۩۩۩۩۩۩۩۩۩ ____۩۩۩۩۩۩۩۩۩____________۩۩۩۩۩۩۩۩۩ ____۩۩۩۩۩۩۩۩۩____________۩۩۩۩۩۩۩۩۩ _____۩۩۩۩۩۩۩_____________ ۩۩۩۩۩۩۩ ______۩۩۩۩۩_______________ ۩۩۩۩۩ _________________۩۩۩۩ _________________۩۩۩۩ _________________۩۩۩۩ _________________۩۩۩۩ ۩۩_________________________________۩۩ __۩۩_____________________________۩۩ ___۩۩۩۩_______________________۩۩۩۩ ______۩۩۩۩۩_______________۩۩۩۩۩ _______......۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩۩
لیلا
پاسخ
بابا و مامان
2 مرداد 93 10:24
عزیزمچرا اپ نمیکنید دلم برا عزیز دلم تنگ شده
لیلا
پاسخ
دارم سعي مي‌كنم جبران كنم اين همه تاخير رو.
بابا و مامان
19 مرداد 93 16:54
لیلا
پاسخ
مامان پارسا
21 مرداد 93 13:21
خواهر شوهر شدنت مبارک منم چند ماهی میشه خواهر شوهر شدم
لیلا
پاسخ
نمي‌دونم چرا اسم خواهر شوهر كه مياد آدم ناخودآگاه اين شكلي مي‌شه.
مامان پارسا
21 مرداد 93 13:23
همبازی واسه بچه ها یه نعمته اگه پست آخر منو خونده باشی متوجه میشی که پارسا واسه اینکه همبازی نداره من چه مصیبتهایی میکشم
لیلا
پاسخ
•● Mah ●•
23 مرداد 93 20:06
دوستت دارم...
لیلا
پاسخ
قربونت عزيزم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهارم می باشد