ترنمترنم، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

ترنم بهارم

تعطيلات نوروز 93 خود را چگونه گذرانده‌ايد؟

1393/1/23 8:56
نویسنده : لیلا
1,692 بازدید
اشتراک گذاری

 

 http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

 

امسال از جمله معدود سالهايي بود كه ما به مسافرت نرفتيم و كلا ميزبان بوديم. از روز 29 اسفند از سيرجان مهمان داشتيم. مهموناي عزيزي كه با تا 6 فروردين كنارمون بودن و البته بيشتر روزها به شهرهاي اطراف مي‌رفتن و غروب برمي‌گشتن. روز اول فروردين دوستان سيرجاني رو به باغ وحش ، تالاب ميقان ، موزه چهارفصل ، موزه مفاخر و موزه صنايع دستي برديم. و البته براي ناهار هم آش مخصوص روز عيد كه اكثر اراكي‌ها مي‌پزند ( آش جو ) رو خوردند و خيلي خوششون اومد. ترنم هم حسابي اين چند روز با آيلا و نورا بازي كرد . 

 

 ترنم و آيلا در باغ وحش 

 

 

 ترنم ، آيلا و نورا كوچولو كه تنها عكسي هست كه با هزار زحمت يك لحظه ايستاد تا ازش انداختم 

  

 ترنم و آيلا در تالاب ميقان 

 

 ترنم و آيلا در موزه صنايع دستي 

 
بعد از رفتن مهمونها ، يك مهموني بزرگ داشتيم كه عمه‌ها و عموها بودن و مجدد از روز 12 فروردين تا روز 15 فروردين هم از اصفهان براي مامان جون اينا مهمون اومد كه اين چند روز هم فقط به مهموني بازي گذشت.

سيزدهم فروردين به همراه دوستان اصفهاني و فاميل به خونه عمه رفتيم و ترنم همراه سارينا ، مهزيار ،‌ پرهام و صد البته رها كلييييي بازي كرد.

توي باغچه براي خودشون كشاورزي مي‌كردن و گل و گياه مي‌كاشتن. عمه‌اينا يه سگ دارن به اسم تدي ، همه بچه‌ها البته بزرگترها از اين سگ مي‌ترسيدن اماااااااااااا رها خانم مدام پيش تدي بود و نازش مي‌كرد ، وقتي هم كه مياوردنش خونه براي هاپو گريه مي‌كرد گریه و داد و بيداد راه مي‌انداخت. 

غروب سيزده به در هم هوا باروني شد و تا شب تبديل به برف شد . اونم چه برفي كه تو راه برگشت كلي از ماشينها به سختي توي جاده حركت مي‌كردن. 

تعطيلات نوروز ما هم به اين ترتيب گذشت. هر چند جايي نرفتيم ولي همينكه در كنار دوستان و عزيزانمون بوديم بهمون خوش گذشت و اميدوارم اين روزهاي پرطراوت و شاداب بهاري براي همه پر باشه از شادي و نشاط. connie_49.gif

 

 سوال نوشت : امسال ترنم خانم كلي عيدي جمع كرد و البته بيشتر از طرف مهمونها بود ( تا باشه از اين مهمونا نیشخند ) حالا بدجور ذهن خودش و البته ذهن مارو درگير كرده كه تبلت بخره. دوستاي گلم مي‌خواستم بدونم تبلت تو اين سن براي بچه‌ها خوبه يا نه؟ متفکر شما براي بچه‌هاتون تبلت خريدين؟ سوال اصلا درسته كه براش تبلت بگيريم؟ منتظر مي‌ترسم براش بخريم و آخرش اين شكلي بشيم.کلافهکلافه

پسندها (1)

نظرات (16)

مامان ترنم
23 فروردین 93 11:55
سلام عزیزم سال نو مبارک ایشالا همیشه از این مهمونا داشته باشی که خوب عیدی می دن اصلا ایشالا واسه همه در مورد سئوالت عزیزم همسر من استاد دانشگاه و کامپیوتر تدریس می کنه همیشه میگه تکنولوژی خوبه ولی باید فرهنگ استفادشو بلد باشی اگه بتونی یادش بدی که چجوری و کی استفاده کنه خوبه ولی فکر نکنم تو این سن خیلی گوش کنن اگه براش پس انداز کنی و بعد که بزرگتر شد بخرین بهتره چو بازیهای کامپیوتری برای بچه ها ضرر داره ولی این یه نظر شخصیه گلم
لیلا
پاسخ
ممنون از راهنماييت عزيزم. ان شاا... از اين مهمونا براي همه بياد.
مامان ایمان جون
23 فروردین 93 11:57
عزیزم هزارماشالا , چقدر عینک دودی بهت میاد همیشه به گردش اتفاقا منم تو فکر خریدن تبلت برای ایمانم و مثل شما بر سر دوراهی , ولی فکر کنم خریدنش بهتر از نخریدنش باشه , بهر حال مزایاشم خیلی زیاده
لیلا
پاسخ
منم مي‌گم شايد اولش زياد بازي كنه ولي بعدش براش عادي مي‌شه.
رضوان مامان رادین
23 فروردین 93 20:54
چه عجب لیلا خانوم...دلمون تنگ شده بوددد.... خسته نباشی از مهمون داری.... بنظرم تبلت بخر واسش اما بعد از امتحاناتش...که با خیال راحت بازی کنه... تازه ما میخواستیم واسه رادین تبلت بخریم...اما خب الان خیلللی زوده...
لیلا
پاسخ
ممنون رضوان جون. مي‌خواستم تو اين ايام تا اراك هستي يه روز دعوتتون كنم كه اصلا وقت نشد.
فهیمه
24 فروردین 93 7:21
سلام لیلا جون خوبی ایشالا که هر جا هستید سالم و شاداب باشید. آره عزیزم من هم واقعاً مخالف بودم با این کار و همیشه می گفتم تا اول راهنمایی برات نمی خرم ولی بیچارمون کرد تا بالاخره مجبور شدیم بخریم و الان هم اینطوری شدیم چون هر کی بهش دست می زنه داد و فریاد راه میندازه. الان هم که کلا ازش گرفتم چون درس نمی خونه همش می خواد بازی کنه.ولی الان تقریباً بیشتر بچه ها دارن و فکر می کنم دیگه یه چیز عادی شده شما هم اگه مدیریتتون خوبه که ساعت های خاصی بهش بدید به نظر من این کار رو انجام بدید.
لیلا
پاسخ
منم از همينش مي‌ترسم. البته فكر كنم آخرش مثل شما براش بخرم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
24 فروردین 93 8:57
سلام عزیزم فدای این درختر ناز و خوشتیپم بشم من عزیزم در مورد سوالتون منم دو دل بودم برا یاسی بخرم یا نخرم اما بلاخره خریدم بقول شما روزا اول خیلی سراغش می رفت اما حالا خیلی کمتر وقتی براش نخریده بودم دست بچه های دیگه می دید احساس می کردم خیلی قصه می خوره حالاکه براش خریدم دلم راحته
لیلا
پاسخ
ممنون راهنمايي خوبي بود عزيزم.
آمیتیس
24 فروردین 93 23:46
شعر دختر گلم *خاتون شعر من* روی لباس" آسمون"1 خورشید و ماه نشسته اند ستاره های مهربون منجوقای شکسته اند تنها نشسته با دلش تو یه اتاق کاهگلی می دوزه روی پیرهنا منجوقکای قلقلی با سوزن درخت کاج با نخ انگور می دوزه دستای اون زخمی میشه و خیلی بدجور می سوزه پنبه ی ابر رو -مثل گل- می دوزه روی پیرهنش عطر گل و گلابی ها می شینه روی بدنش... *** خاتون شعر من -خودش- لباس کهنه پوشیده دستای چون برگ گلش حالا دیگه چروکیده عینک ته استکانی روسری آبی داره صورت رنگ پریده ای به رنگ مهتابی داره صبح تا غروب رو پیرهنا گل های زیبا می کاره تا که برای بچه هاش نون حلالی بیاره *** غبطه ی اون رو می خورن خورشید و ماه "آسمون"2 اون رو به هم نشون میدن ستاره های مهربون!
لیلا
پاسخ
بسيييييييييييييييار زيبا.
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 فروردین 93 9:58
لیلا
پاسخ
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 فروردین 93 12:08
عزیز دلم ادرس وبلاگشون را گذاشتم اگه خواستید می تو نید ازشون بپر سید http://parparook.niniweblog.com/
لیلا
پاسخ
ممنون گلم.
مامان نازنین جون
25 فروردین 93 21:57
عید امسال شما هم مثل ما بوده خواهر ، ما هم امسال بیشتر میزبان بودیمهمیشه شاد باشین
لیلا
پاسخ
شما هم خسته نباشي گلم.
مامان رقیه
27 فروردین 93 9:30
لیلا
پاسخ
مامان محمد و ساقی
29 فروردین 93 22:05
سلام لیلا جون خوبی خوشی مجددا" سال نو مبارک خوب مهمون هم بیاد خوش میگذرهعید یعنی همین یا باید مسافرت بری یا مسافر بیاد خونتخسته نباشی پس اراک جاهای دیدنی هم داره که لیلا مامان کوروش میگه ندارهبرم خفش کنم آیا؟؟؟؟ چه عکسهای ناری...ماشالله به ترنم جان خوشتیپ
لیلا
پاسخ
مينا جون به ليلا كار نداشته باش. والا كل اراك همين چند جا رو داره به خدا.
مامان محمد و ساقی
29 فروردین 93 22:06
محمد امسال موفق به خریدن تبلت شدولی از روزی که خریده داره خاک میخورهنمیدونم چرا؟؟؟ اگه خودت صلاح میدونی بخر...تو سن ترنم فقط بازی میکنن
لیلا
پاسخ
مي دونم كه فقط كاربرد بازي داره ولي هنوزم دارم دودوتا چهارتا مي‌كنم تا ببينم چي مي‌شه.
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 فروردین 93 8:49
روزت مبارک عزیز مهربونم
لیلا
پاسخ
ممنون گلم.
الهه مامان یسنا
30 فروردین 93 13:09
من اینجا نظر گذاشته بودم!!!!!! عیب نداره دوباره مینویسم..... عیدتون بازهم مبارک.... ماکه هنوز چون راهمون دور بوده نتونستیم بیایم دیدنتون تا باشه ازین مهمونها... ولی خودمونیم هی ما میرفتیم بیرون ماشین مهونهاتون رو میدیدیم دلم میسوخت واست پیش خودم میگفتم وای لیلا جون چقدر مهمونداری کرد!!! ولی اگه میدونستم که مهمونهای خوبی هستن یکی دوروز ازتون قرض میگرفتیمشون.ایشالا همیشه خوش باشید...
لیلا
پاسخ
الهه جون من همه نظرها رو تاييد كرده بودم ، ممنون كه برام دوباره نوشتي. ما هرگز همچين مهمونايي رو قرض نمي‌ديم.
مامان محمد و ساقی
31 فروردین 93 15:46
کامنت هامو تایید نکردی؟
لیلا
پاسخ
الان تاييد كردم به خدا.
*یاسمین*
1 اردیبهشت 93 15:13
ما هم امسال همش میزبان بودیم عینک]به به ترنم خوشتیپمثل یاسمین که امسال خیلی عیدی جمع کرد و با وجود این همه اسباب بازی همش میگفت میخوام باهاش کلی اسباب بازی بخرمایشاله همیشه خوش باشید
لیلا
پاسخ
اين بچه‌ها كه اگر شهر اسباب بازيها رو هم داشته باشن بازم دلشون اسباب بازي جديد مي‌خواد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهارم می باشد