ترنمترنم، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

ترنم بهارم

بازم دندونپزشكي

1392/12/16 10:44
نویسنده : لیلا
1,077 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره ديروز بابايي ترنم رو برد دندونپزشكي. بازم دو تا دندون براش پر كرديم و 525 هزار تومن هزينه داديم. افسوس واقعا خدا به دادمون برسه از اين هزينه‌هاي سرسام آور. کلافه

 

آخه اونوقت انگيزه مي‌مونه براي آدم واسه آوردن بچه دوم؟؟؟ متفکر 

با اينكه ترنم از بچگي اصلا طرف قند و شيريني نمي‌رفت و الان هم تقريبا هر شب مسواك مي‌زنه  ، ولي نمي‌دونم چرا اينقدر دندونهاش مشكل پيدا ميكنه.منتظر

اين پنجمين دندوني بود كه پر مي‌كرد . هر چند يكسري‌ مي‌گن اين دندونهاي شيري ميفته و نبايد اينقدر هزينه كنيدمشغول تلفن و فقط اونا رو بكشيد ، ولي مگه مي‌شه....نگران

 

گلم نوشتن اين گلايه‌ها شايد فقط كمي شكايت باشه از اوضاع و نه چيز ديگه ، خودت مي‌دوني كه همه‌ي دنياي من و بابايي و حاضريم همه چيزمون رو به پات بريزيم.قلبماچ

پسندها (1)

نظرات (15)

مامان محیا(ارام جانم)
16 اسفند 92 10:47
واقعا آدم از هیچ هزینه ای نمیرسه واسه بعدی ولی دل لامصب ک این چیزارو نمیفهمه
لیلا
پاسخ
مامان یاسمن و محمد پارسا
16 اسفند 92 10:59
وای عزیزم همینطوره این اوضاع قاراش میشه که ادم به گلایه وا می داره خوب کاری کردی مامان اینطوری خیالتون راحته که ترنم جان درد نمی کشه و دندونهای اصلیشم راحت تر و بهتر در میاد
لیلا
پاسخ
واقعا ديگه خيالم راحت شد.
فهیمه
16 اسفند 92 22:12
سلام لیلا جون شما نگران نباش اقدام کن برا بچه دوم آخه به قول قدیمی ها: «آنکه دندان دهد، نان دهد.»
لیلا
پاسخ
با نونش مشكلي نداريم با هزينه‌هاي دندونش مشكل داريم خووووووووووب.
مامان کوروش
17 اسفند 92 10:48
سلام لیلا جونم خوبی ترنم گلم خوبه واااای دندونپزشکی رو که نگو کوروش هم تموم دندوناش پر کرده است از 4 سالگی پر کردیم از اینور پر میکنیم از اون ور موادش میریزه یه دونه داره موادش ریخته باید دوباره ببرمش نه بابا کی کفته باید بکشی دندونهای تختش که باید تا 12 13 سالگی باشه تو ی دهن تازه میگن بکشی دندان دایمی کج در میاد
خاله شيدا و روشا
18 اسفند 92 7:44
سلام ماماني و ترنم گلم به نظر من جنس دندون هاي ترنم جون خوب نيست مثل شيداي ما،آخه شيداي ما هم تاحالا چند بار رفته دندون هاش رو پر كرده،با اينكه شيري بوده ولي دكتر گفته اگه دندون هاشون رو بكشيم،دندون هاي اصلي زودتر در مياد و باز جنس اونها خوب نيست و زود خراب ميشه
لیلا
پاسخ
منم فكر مي‌كنم از جنس دندونهاش باشه. اينم شانس ماست.
الهه مامان یسنا
18 اسفند 92 14:36
عیب نداره عزیزم ایشالا تن خودتون و بابای مهربونش و ترنم گلم همیشه سالم و تندرست باشه عزیز دلم
لیلا
پاسخ
ممنون عزيزم.
مامان پريسا خانوم
18 اسفند 92 19:54
چي ميگي خانومي پريساي من الان 2 سال و نيمشه بيشتر دندوناش خرابن دكترش گفت به خاطر ويار بارداريتون بوده كه جوانه دندون شكل نگرفته كلا همون موقع كه در ميومدن خراب بودن شايد باورتون نشه . واقعا من نميدونم بايد با اين دندوناي خراب چكار كنم حالا باز ترنم جون 7 سالشه ولي هزينهاي دندانپزشكي هم خداييش زياده
لیلا
پاسخ
من ويار بارداري نداشتم. پس دليلش اين نيمتونه باشه. از هزينه‌ها نگو كه
*یاسمین*
19 اسفند 92 23:19
مامانی گل حق داری گلایه کنی،چون منم تازه یاسمینو بردم و دکتر گفته باید دندونشو پر کنی،هزینه یه طرف،ترسش هم یکطرفتازه با همهء بیمه ها قرارداد دارن الا تامین اجتماعی
لیلا
پاسخ
اگر قرارداد هم داشتن مگه چقدر از هزينه‌رو قبول مي‌كردن خواهر.
رضوان مامان رادین
20 اسفند 92 19:46
لیلا من کاری به این چیزا ندارم.فقط میدونم ما منتظر نی نی دومیم...زود بااااش
لیلا
پاسخ
آمیتیس
21 اسفند 92 23:10
لیلا
پاسخ
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
22 اسفند 92 0:54
سلام عزیزم. شما خیلی مهربونی و همیشه بهم سر میزنی.، اما من شرمنده م. واقعا درگیر کارهای تموم نشدنی ام... امیدوارم بتونم خوبی هاتونو جبران کنم...
لیلا
پاسخ
اين حرفا چيه. شما خيييليييي لطف داري گلم.
*یاسمین*
22 اسفند 92 17:44
لیلا
پاسخ
مامان محمد و ساقی
22 اسفند 92 23:09
سلام عزیزم خوبی ای وای من اصلا" دوست ندارم برای دندون شیری هزینه کنم ولی چاره چیه؟باید درست کرد اگه زود بکشیم دندون اصلی زودتر در میاد و خراب میشه اصلا" جنس بعضی دندونا بد
لیلا
پاسخ
براي ترنم هم از همون بعضيهاست.
رضوان مامان رادین
23 اسفند 92 18:46
واا من اینجا کامنت نذاشتم عایا؟کلا فراموشی گرفتم رفتتتت..... لیلا بنظر منم دندونهای ترنم میافته.یا اگه بکشیشون جاش در میاد.من که همسن ترنم بودم چند تا از دندونهای تختمو کشیدم در اومد...اما خب بازم نمیشه ریسک کرد
لیلا
پاسخ
منم نتونستم ريسك كنم. اونوقت اين شكلكها چه معني مي‌ده؟؟؟؟
مامان پارسا و پوریا
13 فروردین 93 22:50
واقعا درکت می کنم. ما هم واسه پارسا تا حالا 6 تا پر کردیم و 4 تا کشیدیم.آخه دائمیاش قبل از افتادن شیریا در میاد! البته ما هزینه نکردیم(فیس فیس!) شوشوجان خودشون زحمتشو کشیدن
لیلا
پاسخ
يعني بابايي پارسا دندون پزشكه؟؟ خوش به حالتون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهارم می باشد