ترنمترنم، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

ترنم بهارم

اولين كارنامه دخترم

1392/12/3 9:29
نویسنده : لیلا
1,322 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم اولين كارنامه زندگيشون رو آورد. عشق ماماني چزء بهترينهاست و همه نمره‌هاش  " خيلي خوب " بود. هوراهوراهورا

دختر نازنينم خوشحالم از اينكه هميشه خيلي خوبي و هميشه بهتريني. قلبقلب

فقط خدا مي‌دونه كه چقدر دوستت  دارم و چقدر بابت داشتنت از خود_خدا سپاسگزارم. 

نفس بابايي به محض اينكه با كارنامه به خونه اومد به بابايي زنگ زد و ازش خواست كه زودتر به خونه بياد . بابايي هم براي دختر يكي يه دونش شيريني خريد. تا اولين موفقيت درسي گل دختر رو جشن بگيره. بغل

دختر گلم مي‌دونم كه تو هم مثل همه دخترهاي ديگه لبخند خدايي و اين لبخند خدا امروز ، خنده و شادي رو به خونه ما آورد . ماچ

 

 


پسندها (1)

نظرات (12)

فهیمه
3 اسفند 92 12:26
ای جانم بازم این دختر شایسته موفق شد. هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا ترنم جان آرزوی ما موفقیت روزافزون شماست.
لیلا
پاسخ
ممنون خاله مهربون.
لاله
4 اسفند 92 8:53
این کارنامه کلی هم جایزه داره مامانش
لیلا
پاسخ
فعلا قولش رو داديم. تا خدا چي بخواد.
مامان نازنین جون
4 اسفند 92 11:17
به به چه کارنامه ی درخشانیآفرین خاله جووووووووون ......... انشاا... که همیشه موفق وافتخار آفرین باشی
لیلا
پاسخ
ممنون عزيزم.
رضوان مامان رادین
4 اسفند 92 17:27
آفرین به دختر زرنگ و باهوش خاله...
لیلا
پاسخ
ان شاا... يه روز براي رادين اين كارنامه‌ها رو ببينيم.
*یاسمین*
5 اسفند 92 15:04
باریکلا ترنم جونم.امیدوارم در همه مراحل زندگی رتبهء خیلی خوب رو کسب کنی و مامان و بابا رو سربلند نگه داری،عزیزم
لیلا
پاسخ
ان شاا... . ممنون گلم.
مامان ایمان جون
5 اسفند 92 15:54
آفرین عزیز دلم , ایشالا همیشه موفق باشی
لیلا
پاسخ
ممنون عزززيزززززم.
خاله شيدا و روشا
6 اسفند 92 7:52
آفرين به ترنم عزيزممممممممممم
لیلا
پاسخ
ممنون خاله مهربون.
مامان تارا
6 اسفند 92 8:37
آفرین دختر درسخون و دانشمند
لیلا
پاسخ
ممنون عزيزم.
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 اسفند 92 9:02
افرین ترنم جونم هزار افرین به دختر باهوش و قشنگم[ماچ
لیلا
پاسخ
ممنون خاله گل و نازنين.
مامان پريسا خانوم
6 اسفند 92 15:33
آفرين صدافرين دختر خوب و نازنين فرشته روي زمين راستي شما خيلي وقت براي درساي ترنم ميزارين؟ من ديشب براي اولين بار به پسره برادر شوهرم كه كلاسه اوله ديكته گفتم اينقدر غلط مي نوشت كه خستم كرد و من به اين نتيجه رسيدم نكنه بعدها براي پريسا حوصله نداشته باشم و وقت نزارم. مامان من خيلي براي ما وقت ميزاشت و من هميشه نفر اول كلاس بودم ولي نميدونم خودم واقعا وقت خواهم گذاشت؟؟
لیلا
پاسخ
ترنم زياد غلط نمي‌نويسه. البته بيشتر توي مدرسه باهاشون كار مي كنن. پريسا هم وقتي بره مدرسه اينقددددددر حوصله دار مي‌شي كه خودت هم تعجب مي‌كني.
الهه مامان یسنا
6 اسفند 92 23:01
من مطمئنم این پست رو خوندم و نظر گذاشتم ولی خوب عیب نداره.. ایشالا همیشه همینطوری تو زندگیت موفق پیش بری تو هرکاری که دوست داری
لیلا
پاسخ
الهه جون حتما اون لحظه نظرت ثبت نشده.ممنون عزيزم.
مامان محمد و ساقی
22 اسفند 92 23:11
مبارکت باشه عزیزم
لیلا
پاسخ
ممنون گلم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهارم می باشد