ترنمترنم، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

ترنم بهارم

بازم برف و تعطيلي و آدم برفي

1392/11/25 19:16
نویسنده : لیلا
1,066 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

اين هفته هم روزهاي شهرمون برفي بود ، و البته خيلي خيلي سرد. 

ترنم از روز سه شنبه تعطيل بود. دو روزي از اين تعطيلات خونه مامان جون و در كنار رها و دايي‌ها حسابي بهش خوش گذشت.

اين عكسها هم نتيجه اين چند رو تعطيلي و برف‌بازي ترنم و آدم برفي درست كردن تو حياط خونه مامان جون....

 Afro Snowman

 

 

 

 

 

ترنم نوشت : بعد از چند روزي كه از ديدن محمد جواد گذشته يه روز ترنم بهم گفت :  مامان تو  منو مي‌بري ني‌ني‌هاي مردم رو ببينم اونوقت نمي‌گي من دلم آب مي‌شه؟؟؟؟قهر

منم تو اون حالت كلا داشتم سوت مي‌زدم. whistling

نیشخندنیشخندنیشخند

 

 

پسندها (1)

نظرات (15)

مامان کوروش
18 بهمن 92 12:03
سلام لیلا جون خوبی عزیزم ترنم گلم خوبه خدا رو شکر برف هم اومد ولی دیگه داره لوس میشه از کار و زندگی مون موندیم خرید و و کلی کار داریم با این جاده ها چقدر هم سرد شده ممنون که اومدی پیشمون حیاط هم قابل نداره داشتی میرفتی عباس آّباد دور میدون سمت راست نگاه کن خونمون رو میبینی بفرما یید خوش حال میشم
لیلا
پاسخ
قربونت برم همشهري عزيز.
مامان کوروش
18 بهمن 92 12:03
ترنم نازم چه ادم برفی درست کردی خوشحالم که بهت خوش گذشته عزیزم
لیلا
پاسخ
حسابي هم خوش گذشته خاله جون.
الهه مامان یسنا
18 بهمن 92 12:58
پس بگو هی یسنا اومد درخونه با ترنم بازی کنه تشریف نداشتن هی اودم در زد گفت مامان ترنم خونه نیست بیاد باهام بازی کنه چه آدم برفی خوشملی هم درست کرده به به !!فکر کنم آخرش ترنم یه کاری دستتون بده لیلا بانو
لیلا
پاسخ
آره عزيزم اين چند روز همش براي خودش مي‌گشت و خوش بود. اگه به ترنم باشه كه ما تا حالا بايد يه جين بچه داشته باشيم خواهر.
*یاسمین*
18 بهمن 92 17:10
معلومه که به ترنم جونم خوش گذشتهایشاله همیشه همین طور خندون و شاد باشی گلمچه آدم برفیی شدهای جانم که دلت زودی آب شده
لیلا
پاسخ
مامان پارسا و پوریا
18 بهمن 92 19:42
وای که چقد این تعطیلیه به موقع بود.من که حسابی حال کردم اما دیگه حس آدم برفی درست کردن نبود! لیلا جونم اینقد دل این بچه رو آب نکن! چطوری میخوای اون دنیا جوابشو بدی؟؟؟؟!!!!!!
لیلا
پاسخ
شما معلم‌ها هم كه حسابي حالشو بردين از اين تعطيلات. آخه به يكي هم قانع نيست مي‌گه من خواهر برادر زياد مي‌خام.
مامان ایمان جون
19 بهمن 92 11:09
آخی چقدر بازی با دو تا دایی اهل حال میچسبه به آدم همیشه میگفتن بچه ها حسودی میکنن به خواهر برادراشون , ولی این بچه های طفلی ما اینقدر منتظر بچه هستن که از خداشونه یه نی نی بیاد
لیلا
پاسخ
شما كه خواسته ايمان رو برآورده كردي . منم كه كلا الان دارم سوت مي‌زنم.
رضوان مامان رادین
19 بهمن 92 17:08
وای چه آدم برفی خوشملی...چه دایی های خوشتیپی...لیلا من تا حالا دادشهاتو ندیده بودم...ایشاا.. عروسشون...ما را هم دعوت کنی هااا البته لیلا خانوم لطف کن برای ترنم جونم خواهری ...برداری بیار...کم کم زبون خوشم داره میشه ناخوش هااا
لیلا
پاسخ
خوب حالاااااااااااااا چرا اينقدر عصباني شدي؟؟؟
فهیمه
19 بهمن 92 19:33
عزیزم خوشتیپ خانم ما حسابی داره خوش می گذرونه خب لیلا جون راست میگه دیگه بچمون دلش هوای یه نی نی کرده
لیلا
پاسخ
تو اين مورد من كلا اين شكليم.
مامان نازنین جون
20 بهمن 92 0:20
ای جــــــــــانم معلومه که ترنم جون حسابی خوش گذروندهآدم برفیت هم خیلی قشنگه عزیززززززمانشاا... همیشه شاد باشی
لیلا
پاسخ
ممنون گلم. شما هم همينطور.
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 بهمن 92 12:54
سلام عزیزم معلومه خیلی بهت خوش گذشته خدا نگهدار دائیهای مهربون باشه چه ادم برفی خوشگلی عزیز دلم همیشه خوش باشی و سلامت
لیلا
پاسخ
ممنون عزيزم.
مامان پريسا خانوم
20 بهمن 92 18:47
خيلي خوبه منظورم برفه همه شهر ها از اين نعمت برخوردار شدن . الان كه درباره وبلاگتون رو خوندم ديدم ترنم جون هم مثل پريسا 30 شهريور به دنيا اومده پريسا ساعت 2 بعد از ظهر از اتاق عمل بيرون آوردن ولي نميدونم دقيقا كي به دنيا اومده
لیلا
پاسخ
آره عزيزم ترنم و پريسا روز تولدهاشون يكيه. ترنم دقيقا 12.55 به دنيا اومد.
مامان تارا
21 بهمن 92 11:16
این منم وقتی سوال دخملی و سوت زدن شما رو تصور کردم دختر من با چشمان پراشک ازم نی نی میخواد !! چیکارررررررررررررررررررررر کنیم واقعاً ؟ فکر کنم همون سوت زدن خوبه
لیلا
پاسخ
آره رويا جون بهترين راه همون سوت زدنه.
بیتا
22 بهمن 92 19:07
سوتی تو درست کن حیاط این جوریه نه اون جوری حیات
لیلا
پاسخ
ممنون بيتا خانم . مرسي از تذكرتون.
مامان پريسا خانوم
23 بهمن 92 17:17
______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__تقدیم به دوست نازم
لیلا
پاسخ
ممنون از شما دوست نازنين.
مامان محمد و ساقی
25 بهمن 92 23:01
ترنم جان ایشالله همیشه خوش باشی و بخندی و شما هم سوت بزن لیلا جان
لیلا
پاسخ
من همچنان دارم سوت مي‌زنم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهارم می باشد