ترنمترنم، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ترنم بهارم

روزي كه زندگي ما سرشار از ترنم بهاري شد

1391/10/29 14:42
نویسنده : لیلا
826 بازدید
اشتراک گذاری

دخملي مامان طبق تشخيص دكتر قرار بود 16 مهر 1386 به دنيا بياد ، ولي از اونجايي كه خودش دوست نداشت نيمه دومي باشه و خيلي هم عجله داشت ديگه صبر نكرد و لحظه‌هاي آخر نيمه اول بدنيا اومد.

 از اونجايي كه هنوز وقت داشتيم و فصلي بود كه سر بابايي خيلي شلوغ بود من خونه مامان جون بودم و بابايي هم خارج از شهر سر كارش بود. ساعت حدود 11 كمي درد داشتم و از اونجايي كه روز جمعه بود با مامان جون و دايي مسعود آژانس گرفتيم و به بيمارستان قدس رفتيم. ساعت 12 جلوي در بيمارستان دردم خيلي شديد شد و به محض اينكه به اتاق معاينه رفتم منو فرستادن داخل . از شانس خيلي خوبمون همون موقع دكترمون بيمارستان بود و همون لحظه اومد بالاي سرمون. تو دقيقا ساعت 12:٥5 به دنيا اومدي و خيلي ماماني رو اذيت نكردي.

بدترين خاطره اون روز نبودن بابايي بود كه تا خواست خودشو برسونه شد ساعت 3.

راستی وزنت موقع تولد ٢٩٠٠ گرم و قدت ٤٩ سانت بود جوجه کوچولوی مامان.❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

اينم اولين عكس از زندگي ماماني.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ilijoon
30 دی 91 11:32
دوست عزيزم ممنون از اينكه پيشمون اومديد وهمچنين تشكر ويژه براي لينك كردنتون من همبا افتخار شما رو لينك ميكنم اميدوارم دوستهاي خوبي براي هم باشيم
مهتاب
30 دی 91 23:10
______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
_____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓
_____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓
___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓
___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓
___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
__▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓
_▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓
▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░▒▓
▓▒░▒▓_▓▒░░░▒▓_▓_▓▒░░▒▓
▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▒░░▒▓
_▓▒▒▓___▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓
__▓▓_▓▒▓______▓▒░░░▒▓
_____▓▒░░░░▒▓_▒▓░░▒▓
____▓▒░░░░░░▒▓█▓▒░▒▓
____▓▒░░░░░░▒▓█_▓▒▓
_____▓▒▓_▓▒░▒▓█
_________▓▒▒▓_█
__________▓▒▓_█
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_

سلام لیلی جون منم لیکتون کردم به جمع دوستان ما خوش آمدید
ترنم کوچلو رو هم از طرف ما
راستی ترنم 25 روز از دخملی من بزرگتر
سال 92میره مهد یا میره کلاس اول دخملی من باید بره مدرسه اما از بیشتر بچه های کلاس از نظر سنی کوچکتر من یکخوره دودلم به نظر شما بفرستم یا هنوز بفرستم مهد .
البته الان خواندن کامل بلد
امیدوارم این دوتا دخملی دوستهای خوبی برای هم بشن


مرسي عزيزم.
مامان پارمیدا
1 بهمن 91 0:10
ممنون که به سایت پارمیدا سر زدید ترنم دختر ملوسی هست لینکتون کردم
مهسا خاله رادین
1 بهمن 91 2:41
عزییییییییییزم. مبارک وب خوشگلتون



مرسي خاله . ان شاا... . يه روز وب ني ني خودتون رو ببينيم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم بهارم می باشد